5 Ocak 2014 Pazar

Yağmur altında başlayan romantizm

Sizlerle sevgilimle yaşadığım çok farklı, romantik ama sonu oldukça ateşli biten bir hikayemi paylaşacağım. Ertesi gün kavga ettiğimiz için aramızda bazı sorunlar vardı. İş çıkışı almaya gittim bende en azından özür diler, sorunları giderirdim düşüncesi ile. Tabii bu arabaya binmek istemedi ve yürümeye devam etti. Bende takıldım peşine ve durmadan yürüdük hızlı bir şekilde. Yürüyüş esnasında ise özür dilemeler, anlatmalar derken kendimi parçalıyorum…

Bir süre bu şekilde yürüdük, ben anlattım, özür diledim ama nafile. Birde tüm bunların üstüne yağmur başlayınca, iyice karıştı her şey. En sonunda ne yapacağımı bilemedim ve bir anda onu kendime çekerek dudaklarına yapıştım. Bir yandan gittikçe şiddetlenen yağmur, diğer yandan ise ıslanmayı bir anda unutan ve ilk defa bu kadar ateşli bir şekilde öpüşen biz… O an kendisi biraz şaşırmış olsa da hiç ses çıkarmadı ve bir şey demedi. Bu durum onunda hoşuna gitmişti ve 1 dakika kadar o yağmurun altında öpüştük. Evi çok yakında olduğu için hiç ses çıkarmadan eve doğru koşmaya başladık ve kapıya geldiğimiz de o kapıyı açarken ben onu soymaya başlamıştım bile. Hemen içeri girip duvara yapıştırdım ve tamamen soyup, yanda duran koltuğun üzerine doğru hafifçe bıraktım onu. Artık altımdaydı ve tüm tartışmalar, konuşmalar bitmişti. Hızlı bir şekilde bende soyundum ve hiç beklemeden hafif bir şekilde amından içeri girdim. O an inanılmazdı, zira ateşli bir öpüşme; soğuk bir yağmur ve üzerine oldukça sıcak bir amın verdiği huzur… Hafif hafif git gel yapmaya başladım ve gittikçe hızlanıyordum. Bir süre sonra gayet ateşli bir biçimde pozisyon değiştirir ve hardcore şekilde sikişir bulduk kendimizi.

O esnada sikiş bitene kadar hiç konuşmadı, bende konuşmadım. Boşalana kadar sürekli olarak sikiştik ve inleme sesleri altında sikişi bitirdik. Tam o esnada bana döndü ve seni seviyorum diyerek gözlerini kapadı. İşte o an mükemmeldi. Hala daha o günkü gibi sikişemedik bir türlü.