14 Temmuz 2014 Pazartesi

Babamın okulundaki seksi beden hocasi

Merhaba değerli sekshikayeleri.org okuyucuları size basimdan gecen bir olayi anlatacagim.Bu olay babamin okulundaki seksi beden hocasiyla nasil ilişkiye girdigimi anlatıyor.Yasim 16.Sonunda okul kapanmisti bnde İstanbuldan izmite alemin yanina donmustum.Babam benden yardim istemişti bi dosya varmis cikartamais okulda cikarmasi lazimmis okula gel dedi.Bende gittim.Önce babamin isini hallettim odadan cikarken beden hocasi geldi ve imza atmak için masaya eğildi ve domaldi eteğini bakmamak için kendimi zor tutum sikim kalkmisti artik bir kere.Sonra ben ne düşünüyorum ki dedim bana got vereceğini mi dedim kendime ciktim odadan tabletimi almaya arabaya gittim. Aldim tableti wifi ariyodum banka oturdum sonra beden hocasi ve bi kaç arkadasi daha geldi yanimdaki bankalara oturdular ve konuşmaya basladilar be bu firsati kacirirmyim kacirmam onlari caktirmadan dinledim zaten yüksek sesle konusuolardi duymakta sıkınti çekmedim.Beden hocasi kocam bu günlerde eve geç geliyo ve yemek yiyip tatil hic sevisemiyoruz dediğini duydum benim sikim gene kalkmisti ama okulda nerde 31 cekcektim oda yoktu.Sonra bu konularla ugrasmayi birakmaya karar verdim.Ben 4 senedir basketbol oynuyordum ve okuldada saha vardi bende babamdan top istedim oda beden hocasina söylemiş beden hocasida beni yanina cagirdi gel sana ben vericem top dedi ge beni takip et dedi.Okulun deposuna iniyorduk yerin altindaydi depo önden o yürüyordu bende arkadan götünu kesiyordum seksi gotuyle ve topuklulariyla yere her vuruşunda daha çok tahrik oluyordum.Kapinin onune gelmistik bana anahtarı verdi acamadim kapiyi sonra anahtarı aldi kapiyi açarken bi egilmis iç camasirini gordum pembe seksi bi don ahh o an dikim yerinden cikcak gibi oldu kendini tutamiyordum.Kapiyi acti içeri girdik.Bana bir top verdi.Bende yeter dayanamiycam deyip yoğun çok güzelmiş dedim ne oldugunj anlamadan agzimdan dikmişti bu oda güldü ben dahada tahrik oldum sonra gösterir misin dedim oda önce sustu sonra güldü dondu bana vakti gözü sikimdeydi nerdeyse benim kocaminki kadar dedi ve elini sikime attı.O an iste tam zamani dedim ve etegini indirdim.Ahh götü gozumun onundeydi.Hemen sodyum onu oda beni soydu.Memelerini emmeye basladim zevk aliyordu.Sonra yere diz çoktu ve sikimi agzina aldi cok tecrubei gibiydi nasil emiyordu sikimi.10 dakika yaladi sikimi sonra birakti bana bakti amimi yaşayabilirmisin dedi.Ben dururmuyum hemen basladim yapamaya amini zevkten cildiracaktim 5 dakika amini yaladim öyle güzel inliyorduki daha da hizlaniyordum.Birden amindan sular akmaya başladı bosaliyordu.Sonra bana artik zamanki geldi sokabilirmisin dedi ama içime akitma dedi.Bnde tamam dedim ve torunu masaya dayadim ve yavaş yavaş pompalamaya basladim ahh oyle güzel bir his hayatta yoktur.Hizlanmistim çok güze inliyordu.Ben bosalcagimi anlayip sikimi hemencektim yere bosaldim yer beyaz oldu.Artik sikismek istemiyordu yeter dedi ve hemen giyindi saate bakti hemen gitmem lazim dedi bi daha okula gelme gelirsen de yüzüme bile bakma dedi.Bu olay olmadi dedi ve dudagima o seksi rujuyla son bir öpücük koydu ve hemen odadan cikti.İste basimdan gecen olay bu zaman ayirip okuduğunuz icin tesekkurler