14 Temmuz 2014 Pazartesi

Sevgilimi annemi ve diğer 8 kişiyi siktim BÖLÜM 3

Gizemle birbirimizi yıkadıktan sonra hemen gizem ‘ in üzerine atıldım . deli gibi öpüyordum . o da hmn benim 28 i almış yalamaya başlamıştı . sanırım gizemde fena azmıştı . hemen köpek duruşuna getirdim . yarrağımı kalçalarına sürtmeye başladım . ve amına girdim . bir yandan kalçalarını elimde eziyor bir yandan amının derinliklerine doğru köklüyordum . 1 saat böyle geçti . gizem üşümeye başlamıştı . yarrağımı çıkarmadan sıcak suyu açtım . ve sonunda içine boşaldım . yarrağımı çıkardığımda bana noldu sana aşkım pek bi azdın yahu diyerek gülmeye başladı . bende bugün bi başka sexisin ne yapayım güzelim . deyip üstüme çıkardım gizem i .ellerimle göt yanaklarını eziyor okşuyor elliyordum . nasıl bi histi anlatamam size . gizem sana bir sır vercem aşkım . dedi . bende ver canım dediğimde o yemin ederim bundan sonra kendimi sadece sana siktireceğim . sen istersen başkaları ile de sevişebilir ve sikişebilirsin cnm dediğinde ben peki demiştim . o ara daha da hızlandım . sikim çelik gibi sertleşmişti . gizem aletimi yalıyor ve beni rahatlatıyordu . yarrağımı ağzından çıkarıp öpüşmeye başladık . dilimle dilini yalıyor öpüşüyorduk . bu arada sikim daha feci sertleşmeye başlamıştı . sertleşmekten acıyordu . sikimi kalçalarına sürtüyordum . o da anlamış olacak sikimi rahatlatmak için okşamaya başlamıştı . hemen sikimi ağzına aldı . yalamaya başladı bi süre öyle sevişip banyodan çıktık . Gizem kendini yatağa atıp bana bakmaya başladı . bende onu kucağıma aldım . onu ayakta sikmenin ne kadar zevkli olduğunu göstercektim kilodunu sıyırıp aletimi soktum gizem acıyor çıkar şunu o çocuğu diye bağırmaya başladı . bende alışırsın eğer devam edersek daha seksi olursun dedim . sesini çıkartmamaya başladı . az sonra acıların yerini zevk sarmışştı . bana dönüp küfür için özür dilerim affet lütfen dediğinde ben affettim bile acıdan öyle dediğini biliyorum zaten deyip hızlandım . kendimi yatağa atarken bile havada pompalıyordum . çok seksi anılardı . saçları yüzüme değiyordu . saçlarını yanına alıp göğüslerini okşamaya başladım . çok hızlıydık o yüzden memeleri yüzüme kadar geliyordu . ani bir reflexle tutup memelerini emmeye başladım . bir yandan da sikiyordum . akşama kadar sikiştik . şaka değil bakın akşama kadar seks !ikimizde yorulmuştuk ama ben hala onu sikecektim . 6 saat yarrağımı çıkarmadan siktim . yarrağımı çıkardığımda gizemin bacakları çok acıyordu . bende ona güzelce masaj yaptım . ayağa kalkamadı bende onu kucaklayıp dışarı çıkardım . yazlık kulübesindeki koltuğa oturtup tvyi açtım . bende hemen markete uğrayıp kanat tavuk aldım . mangalda özel soslu tavuk . yemek hazır olduğunda . gizem bacaklarını değil kollarını bile hareket edemiyordu . gizem çok açtı . ona kendi ellerimle güzelce yedirdim . miniğe de yemeğini koyunca minik yemeğe saldırdı . ellerim tavuğun sıcağından kızarmıştı . gizeme güzelce yedirip onu yatırdım . ve tvde en sevdiği programı açtım . bende bir yandan yemeğimi yiyor ve tvyi izliyordum . En sonundayemeğimizi bitirdik .