25 Ağustos 2014 Pazartesi

Amcamın türbanlı karısını siktim

Amcam devlet memuru olduğu için devamlı şehir dışına göreve giderdi bir gün gene amcam görevdeyken yengem beni aradı Berk banyonun lambası patladı amcan yok bende değiştiremiyorum lütfen gelip değiştirmeme yardım et dedi. Yengem kapalı ve çok güzel bir kadın olduğu için ikiletmeden tabi ki yenge diyerek direk amcamın evinde aldım soluğu. Kapıyı açınca yengem tüylerim diken gibi olmuştu yengem beyaz ince bir tişört, kırmızı türbanı ve uzun eteğiyle karşımdaydı çok güzel gözüküyordu hemen neresi bozuk yenge dedim beni banyoya götürdü alet falan yok bende dedim dur amcanın alet çantasını getireyim dedi ve bana lazım olacak her şeyi verdi. Sonra ne içersin dedi Türk kahvesi dedim tamam ben kahveni yapayım sen işini bitirene kadar dedi ama önce bir üstümü değişeyim dedi benim aklıma hemen şeytani fikirler geldi biraz bekledim sonra çığlık attım yengem ne oldu dedi daha sonra korktu sanırım kilot ve sütyenle daldı banyoya ne oldu dedi neden bağırdın bende yenge yok bir şey ayağım takıldı düştüm dedim. Basa bilecek misin üstüne dedi hayır yenge yardım ette içeri geçim dedim. Yengem kolumun altına girdim kanepeye tam oturacakken üstüne çullanıp azını kapattım bağırma bağırırsan sen yanarsın beni istedi karşı çıkıncada bağırdı derim olan sana olur gene dedim azını bırakacağım bağırma dedim onaylar gibi kafa salladı. Azını bıraktım ne olur yapma günah öteki taraf da bunu ödeyemeyiz falan dedi ama ben durmadım öpüp okşuyordum yanacağız falan diyordu bende günahı bana yenge sen rahat ol dedim.Kafasını salladı amına dil atmaya başladım ahh ohh falan diye inlemeye başladı amı su gibi oldu yenge domal dedim sadece bacak arama gir sik bitsin bu iş dedi çabuk boşal ve git buradan dedi bacakları ayırıp içine girdim çıktım ama boşalırken çekemedim hepsi içine kaçtı yengem yaklaşık 4-5 saat kadar kölem oldu ağladı falan ama oda zevk aldı artık beni gördü mü kaçacak delik arıyor. Yengemi daha sonra bir daha götten siktim onuda size ileride anlatacağım.
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri