25 Ağustos 2014 Pazartesi

annemle beni hotelde 4 zenci sikti

Merhabalar ben esra 19 yasimda güzel cıtır bir sarısınım annemde 45 yasinda guzel vücutlu sexi bir kadındı. Biz antalyaya annemle tatile gitmistik. 5 yıldızlı hotelde tatil yapiyorduk. Ertesi gün annemle hotelin disindaki plajdan geliyorduk. Ben mini pantolonlaydim annem ise taytliydı 4 zenci odalarinin kapisindaydi. Bize ingikizce selam verdiler. Biz de verdik zencilerle bir süre konustuk. Konustukdan sonra zenciler annemle benim götümüzü ellemeye basladilar. Benim hosuma gidiyordu. Anneminde oyleydi. Annem ilk basta istemedi sonra zevke geldi. Odaya soktular annemin taytini indirdiler. Benimde indirdiler annem zenciyle öpüşmeye basladı. Bende siklerini yalamaya basladim. Bir sure sonra zenciler annemi 69 pozisyonuna almisti annem yarragi cok guzel yaliyordu. Bende yalamaya basladim. Bir tanesi diliyle benim dilimd soktu. Sonra arkadan bir tanesi bana gommeye basladi. Annemi de cok fena sikiyorlardi. Annemle ben opusmeye basladik. Opusurken birden uc kisi sokmaya basladilar. Annemle ben cirlamaya basladik. Annemin amını patlattılar. Beni de hamile bıraktılar…
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri