10 Ağustos 2014 Pazar

Baldız Baldan Tatlıdır

Merhaba arkadaşlar sizlere geçen günlerde başımdan geçen bir olayı analatacağım eminim bu yazıyı okuduktan sonra boşalacaksınız. Ben yeni evlendim dah altı ay oldu. Eşimle okuldan tanışıyorduk. Birde eşimin eşimden 5 yaş büyük bir ablası var. ben eşimin ablasıyla eşimden daha önce tanışıyorum. Baldızımla aynı iş yerinde çalışıyordum. baldızımı tarif edecek olursak kızıl saçlı siyah gözlü 1.75 boyunda hafif kilolu, kilolu dediysem 70 75 kilo civarların da yani mal yerinde. İş yerinde en dikkat çeken kadınlardan biriydi baldızım. O zamanlar benimde çok dikkatimi çekiyordu geceleri onu düşünerek masturbasyon yapıyordum ama o ise bana hiç bakmıyordu yaşım küçük olduğu için. Sonra eşimle tanıştım düzeyli bir ilişkimiz vardı . Eşim ablasına hiç benzemiyordu sanki o hayallarime giren kızın kardeşi değildi. Eşimle tanıştıktan sonra baldızımla aram giderek iyileşmeye başladı. Artık birlikte geziyor birlikte eğleniyorduk. Eşimi gözüm görmüyor sürekli baldızımı görmek için eşimin yanına gidiyordum. İçimde gitgide alevlenen bu yangın günden güne büyüyordu ve artık durdurulamaz hale geliyordu. Baldızıma ellemek için fırsat gözlüyor ona dokunmak için elimden gelen herşeyi yapıyordum. Günler gelip geçti ama benim gözüm hala baldızımdan başkasını görmüyordu. Ve o büyük gün geldi çattı sonunda eşimle evlilik kararı aldık ve düğün tarihimizi belirlemiştik. Düğün günü eşimle beraber fotoğraf çektirmeye gidecektim ama eşim hala kuafördeydi neyse bende yanlız kalmayayım diye hemde fırsat bu fırsat baldızı göreyim diye onu yanıma çağırdım. Baldızım o gün omuzdan askılı kırmızı dar bir mini etek giymişti. Onu görür görmez beni sıcak bastı ve bir anda azgın bir keçiye dödümm. Ona saldırmamak için kendimi zor tutoyr ve aynı andada azgınlıktan kalkan malımı saklamaya çalışıyordum. Sonra baldızım bana bu gece ne yapacağımı sordu ben bu soru karşısında dondum kaldım. Baldızım bunda utanacak birşeyin olmadığını kendisine utanmadan anlatmamı söyledi baktım ki iş başka yerlere gidiyor ben hemen sakin bir yere gidelim da orda konuşalım dedim ve baldızımı alarak arkadaşımın evine gittim. Heyecandan ayaklarım titriyordu yıllardır hayallerimi süsleyen kadınla başbaşaydım ve sex konuşaaktım. Baldızmla kanepeye oturduk nefesini tenimde hissediyordum o çok rahattı onun bu rahatlığı beni dahada fazla azdırıyordu ve tekrar o soruyu sordu kardeşimle bu gece neler yapmayı düşünüyorsun diye ben biraz kem küm ettim ama sonunda azgınlığın verdiği cesaretle istersen sana uygulamalı olarak göstereyim dedim ve onu bacaklarından okşamaya başaldım. Soruma cevap vermedi ama tepkide vermiyodu bunu görünce ben okşamaya devam ettim ve göğüslerine kadar çıktım. Meğerse baldızım benden daha azgınmış dudaklarıma yapışıp öyle bir ateşli öptü ki nerdeyse oraıkta boşalacaktım. Sonra benim yavruyu ağzına verdim ve sakso çekmeye başladı. Sakso çekmesinden bu işde tecrübeli olduğu belliydi. Artık kendimi ona bırakmıştım beni soymaya başladı karşımda dans ediyordu ve ben artık ben dayanamıyordum tuttum kolundan yere yatırdım ve içine girmeye başaldım ben girdikçe öyle bir inlemesi vardı ki beni benden alıyordu artık zevkin ve seksin doruklarına çıkmıştır . Böyle bir kadını bulupta bir kere sikip bırakmak olurmu o gün tam 5 posta attım Gece düğünden sonra eşimi sikmeye mecalim kalmamıştı ama yılların azgınlığı vardı ve bu azgınlıkla eşimide siktim. O günden sonra düzenli bir şekilde baldızımla sikişiyorum aldız baldan tatlıdır unutmayın sakın ;)