25 Ağustos 2014 Pazartesi

dedem annemle beni fena sikti

Merhabalar ben pelin 17 yasinda güzel citir bir sarisinim kalcamda buyuktur. Annemde 47 yaslarinda super gebc kadinlar gibiydi. Ben okuldan donmustum son yazilikarda matematikden 100 almistim. Cok sevinmistim. Eve gidince mutlulukdan anneme sarilmistim sonra annemde sevindi sonra dudagindan yapistim koltuga dogru attı beni opusmeye basladik. Annemin gotune dogru elimi soktum annem dilimi emiyordu. Soyunurken dedem yakaladi. İlk once kızar gibi oldu sonra dedemde katıldı. Bizde sevindik. Odaya gectik. Dedem ustundekileri cikariyordu bizdd cikaiyorduk goğuslerimiz buyuktu dedem cildirdi emmeye basladi. Sonra sikini yalamaya basladi 23 cm di. Annemin gothne yapisti emmeye basladi sonra benimkine de yapisti. Annemin gotune soktu bende dedemle opusmeye basladik. Annem cirkij atiyordu. Sonra annem cikti sirada ben ustune ciktim ama dedem dudaklarimi birakmiyordu zevkleniyorduk.Sonra dedem hiphizli sikmeye basladi. Annem onu delicesine opuyordu. Bir sure sikti. Sıra yine anneme geldi annemi öle güzel sikiyorduki annemi optum bide kocaman gotunu tukurukluyordum. Birden dedem akıttı annemin amina dogru annemi hamile birakti. Sonra annem aldirdi…
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri