10 Ağustos 2014 Pazar

harita kampında grup arkadaşımı dağda becerdim

selam arkadaşlar ben 25 yaşındayım maden mühendisliği okuyorum geçen sene yazın harita kampımız vardı. koskoca sınıf 5 grup olmuştu. Bizim grupta 8 kişilikti. biz grubu yine 2 ye böldük daha rahat çalışmak için dağa doğru yola koyuluyorduk. sabah hiç bilmediğimiz allahın dağında gidip akşam 6 gibi servis alıyordu. herneyse bizim grupta harika bir götü olan selin var. dağda rahat gezeyim diye tayt giymişti görmeniz lazım yürüdükçe içindeki kilot iyice götüne yapışıyordu. iyice götü terliyor sıcaktan kilot ise sırılsıklam am suyuyla karışıyordu. ben kafayı takmıştım. Sürekli selinin yanında konuşuyorum şebeklik yapıyorum. biz hep arkadan yürürdük. kampın 4 üncü günü eşofman giymişti. yine arkadan yürürken dedimki gel iyice yavaşlayıp grubu ekelim macerayaa varmısın dedim. tabi benim macera anlayışım onu esen rüzgarda amını götünü açıp ferah ferah sikmekti. . Neyse biz en sondan gitmeye başladık derken grup aldı başını gitti. biz ters istikamette ağaçların olduğu yere gittik. dere yatağı içine oturduk. bacaklarını arasını açmış oturuyordu. Dedimki harikasın çok çekicisin diyince. bana güldü sakın bunun için çağırdım deme dedi. bende evet dediğim an kendisi geldi. meğersem oda köpek gibi azmış. daha sonra çalıların dibe iyice kaydık kimse görmeycek şekilde yattık çıkardım beni kocaman balyozu verdim eline. üstümüz başımız yerlerde toz oldu resmen. çıkardım memesini yaladım yuttum. sonra o terlemiş 4 gündür beni çıldırtan götünü açtım iyice yaladım. ve kup kuru olmuş yarağımı hiç ıslatmadan götüne zorladım bağırmaları dağı inletiyordu ama ben dururmuyum. 2 defa götüne boşaldım kalktıgında 2 gün boyunca dağda yürümekte zorluk çekmesi normaldi. benimle artık konuşmuyor neymiş pişmanmış. yumurtamı tavuktan çıktı tavukmu yumurtadan bilmem ben vurur geçerim :)