25 Ağustos 2014 Pazartesi

Hayaldi gerçek oldu

Merhabalar.. 19 yasında 1 84 boyunda 90 kılo tombul bir gayım.. Erkeklerın benı ızlemesı denızde falan hep hosuma gıtmıstır. Gecen yaz yıne boyle yanıp tutustugum bır gun arkadasımla denıze gıtmeye karar verdık. Ben her an hazırlıklı oldugum ıcın kendımı tras etmıs tertemızdım. Arkadasım benı aldı ve sehır dısında kucuk bır koya gittik yuzmeye basladık derken sakalasmalar falan.. Bi ara sakayla karısık bunu kızdırdım sıkerim seni dedı bende sortumu cıkartıp elımde salladım gelde sik yiyosa dedim.. suyun ıcınde kovalamaca oynadık tabiiki yakalandım.. Arkamdan sarılınca tamam pes dedım ama sertlıgı hıssetmıstım.. Arkadasım bırakmadı ıyıce sarılıp benı bogmak ıstermıs gıbı suya daldırıyodu. Bır ara elımı sikine atıp sıktım canı yandı sanırım sikerim lan bırak dedı.. bende anca lafta dedım.. sinirlendı kollarımdan tutup ters cevırdı.. tuzlu suyun ıcınde delıgımı zorlamaya basladı yalandan bırak lan falan dıyordum ama bıraz sonra bende saldım kendımı.. elimi sikine atıp popomu kabarttım.. bıraz daha zorladı bası gırmıstı artık ve yavas yavas hepsı yakarak giriyodu.. denizde o da bende zorlanıyorduk sahılde bızden baska kımse yoktu.. kumsala cıktık ve ben onune domaldım.. arkamdan tekrar gırdı ve hep hayalını kurdugum pompa sesı artık popomdaydı… kocacımmm dıyordum sadece oda askım bıtanem gıbı sozlerle daha da alevlendırıyodu.. uzun bır pompadan sonra ıcıme bosaldı.. hala sevısıyoruz ve kocamı cok sevıyorummmmm