25 Ağustos 2014 Pazartesi

Hem pasif kocasını hemde karısını siktim

Daha önce çok duymuştum Ankara / Ulus’ta heykel etrafında aktif yada pasif arayanlar takılırmış belki pasif bulurum umudu ile heykel etrafında takılmaya başladım. Yanıma bir adam oturdu bana merhaba, nasılsınız diye sorunca şok oldum takım elbiseli şık bir erkekti. Biraz sohbetten sonra memur olduğunu öğrendim bana numarasını vererek uzaklaştı. Daha sonra bir kaç kez telefonda konuştuktan sonra bana bir derdim var falan dedi hayırdır dedim. Eşimle aramız çok bozuk ben onu mutlu edemiyorum sex hayatımız çok kötü ama sen bana yardım edersen sana hem para veririm hem karımla yatarsın dedi. Daha sonra kabul ederek ertesi akşam İncek tarafında olan evlerine gittim ev üç katlı bir villaydı şok olmuştum para var ama huzur yok diyordum. Daha sonra oturduk eşiyle tanıştım süperdi kadın yemek yerken birazda alkol aldık daha rahat olalım diye bana son bir şartımız var dediler nedir diye sorduğumda karanlık odada olacak yoksa olmaz dediler. Tabi nasıl isterseniz öyle olsun dedim ve odaya geçtik göz gözü görmüyordu kadınla ayakta sevişmeye başladık ama bir baktım pantolonumu indirip azına aldı kocası karısı bunu görmüyordu tabi daha sonra kadın uzandı kocası yalamaya başladı bende adamınki de kalksın diye arkadan adama geçirdim odun gibi olan sikimi adamı biraz siktikten sonra kadının azına verdim kadın süper somuruyor bu yaraksa eşimdeki ne diyerek gülüyordu. Daha sonra sırt üstü uzandım kadın benim sikimi önden aldı kocasıda köpek pozisyonunda arkadan girdi kadına. Kadın aramızda tost gibi kalmıştı kadın dudakları ısırıyordu bende alttan onun göğüslerini emip daha çok zevk almasını sağlamaya çalışıyordum. Kadın kendinden geçmiş bağırıyordu kadın olduğumu hatırladım diyordu daha sonra kadını kucağıma alıp duvara yasladım duvara vura vura siktim. Sonra birde duşta kaydım ve paramı alıp çıktım Ulus / heykele beklerim. 
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri