25 Ağustos 2014 Pazartesi

İlk grup sex deneyimimiz

merhaba 27 yaşında esmer 163 boyunda 55 kg bir bayanım.iş yerindeki ilk günümde unutamayacağım bir olay yaşadım.bir hukuk bürosunda asistanlık için işe alınmıştım.ilk iş görüşmemde patronum bana tuhaf sorular sormuştu ben de olanca rahatlığımla bu soruları cevaplamıştım sanırım bu yüzden onu etkiledim ve aklına düştüm.neyse gelelim ilk güne ofise en hoş kıyafetlerimi giyip gitmiştim saçlarım uzun ve fönlüydü.öğlededen sonra beni odasına çağırdı patronum.biraz işlerimiz olduğunu bazı şeyleri öğreteceğini söyledi.ben de hemen gittim.gider gitmez ayağa kalktı yanıma geldi.otur şöyle ddi koltuğu göstererk oturdum ben de..o da karşıma oturdu bacaklarını arala dedi çok şaşırmıştım ama bi anda o kadar heyecanlandım ki ayırdım bacaklarımı hafifçe.sonra ofiste çalışan diğer kızı çağırdı odaya.adı senemdi.senem gelince kapıyı kapatıp kitlemesini söyledi.o da dediğini yaptı.sonra senem yanıma gelip eğildi.bacaklarımı okşamaya başladı arala biraz daha bacaklarını dedi dediğini yaptım parmaklarını yukarı doğru çıkardıkça irkiliyordum en sonunda amıma ulaştı,külodun üstünden hafifçe bastırıyordu.sonra daireler çizmeye başladı amcığımın üstünde..hafiften azmaya başlamıştım bu oyun gittikçe güzelleşiyordu kendimi bıraktım iyice ayrıdım bacaklarımı..o da eteğimi yukarı sıyırdı külotlu çorabımı indirdi aşağı bacaklarımı koltuğun kenarlarına kaldırmamı söyledi patronum kaldırdım senem de külodumu kenara sıyırdı iyice..patron gözünü ayırmadan bizi izliyordu.seneme soy onu dedi senem de üzerimdeki badiyi çıkarıp sütyenimi sıyırdı aşağı doğru 85 beden memelerim ortadaydı uçlarını sıkmaya başladı önce sıkıp sonra yalıyor dişliyordu dimdik olana kadar uçları yaladı okşadı memelerimi dipdiri olmuşlardı sonra kendi de soyundu.altinda tangası vardı koltuğun önünde eğilip yalamaya başladı amcığımı ilk defa bi kadın beni yalıyordu çok zevk alıyordum ama azdıkça patronun sikini istiyordum bir yandan da senemin amcığımı yalaması parmaklaması yüzünden inliyordum..sonra ayağa kaldırdı beni memelerimzi birbirine sürtmemizi istemişti patron gögüs uçlarımızı birbirine sürtüyor bastirip eziyorduk.elimi onun amına attım bende okşadım parmakladım vıcık vıcık olmu amlarımız azmıştık deliler gibi..patronum elinde dildoyla yanımıza geldi pantolununu çıkarmış boxerıyla kalmıştı saçımdan tutup diz çöktürdü beni koca sikini ağzıma verdi yala orospu diyip dibine kadar ittirdi..yalamaya başladım uzun uzun yalıyordum kafasını eme eme dilimle ucunda daireler çize çize..boydan boya sıvazladım kocaman sikini taşşaklarına indim sonra ağzıma doldurdum emdimm uzun uzun dilledim ben taşşaklarını emerken bir elimle de sikini sıvazlıyordum ben bunalrı yaparken senem de amcığımı parmaklıyordu.. sonra yine saçımdan tutup kaldırdı beni patronum kalçalarıma bikaç tokat yapıştırıp salla kalçalarını dedi domalıp sallamaya başladım kalçalarım sallandıkça amcığım iyice sulanıyordu.sonra senemi masaya yatırıp bacaklarını iyice ayırdı kocaman sikini soktu amcığına ıhh diye inledi senem hemen yanına gidip memelerini okşamaya başladım uçlarını sıkıyor dilini emiyordum senemin sonra aşağı indim var gücümle yalamaya parmaklamaya başladım bızırını,senem boşalmak üzereydi ben de delirmiştim siki içimde istiyordum senemi bir güzel boşalttıktan sonra bana geldi sıra.masaya domaldım patron kalçalarımı okşuyordu iyice ayırdı bacaklarımı amcığım da göt deliğimde ortadaydı haşince bastırarak okşadıkça bir yandan da parmaklarını göt deliğime sokuyordu..parmaklarını sokup sokup çıkardı artık dayanamaz haldeydim hadi sok artık sik beni diye inledim tüküp göt deliğime dayadı yarrağını kocaman kafasını yavaşça soktu götüme inim inim inliyordum kocamandı zevke gelmiştim gidip gelmeye başladı yavaş yavaş hızlandıkça masaya yapışmış memelerim de eziliyordu sallana sallana memelerim sikiliyordum senem de amıma dildoyu sokmuştu artık inliyordum amcığım göt deliğim sırılsıklam olmuştu bağırta bağırta sikiyordu beni patronum artık o da patlamak üzereydi aynı anda boşaldık ben zevkten işemiştim biraz onun dölleri de göt deliğimden akıyordu..sonra senemi de beni de kucağına oturttu sizi her gün siksem doymam fahişeler diyip giyinmemizi istedi.bu arada öğle tratili de bitmişti hemen giyinip odadan çıktık.