25 Ağustos 2014 Pazartesi

Kankam bende kalırsa

Merhaba ben Mehmet.Üniversite öğrencisiyim.Kankam Pelin ile aynı evde kalıyoruz ve tek bir yatak oldugu için birlikte yatıyoruz.Uzun bacakları,yeterince dolgun göğüsleri ve cok güzel bi yüzü olan sarısın bi kızdı.Kanka niyetine sarılıp yattıgımız cok oluyodu ve cok yakın oldugumuz icin benimki kalktığı zaman o da bunu hissediyor ama hic istifini bozmadan daha cok sarılıyordu.Bir gün bana aletin cok batıyor ve hosuma gidiyor dedi.Göstermemi istedi.Pantolonumu indirip aletimi cıkardım.24 cm yi görünce soke oldu.Yalamak istiyorum dedi ve ben daha cevap vermeden agzına aldı.Bi oh çektim.Saçından tutp bastırmaya basladım.10 dk yaladıktan sonra soyundu ve arkasını döndü.Beni sikecek ilk erkek sen olmalısın dedi.Amcıgına kökledim bende.Hızlı hızlı amına gitgel yapıyordum ve acayip cıglık atıyordu.Bana daha hızlı diye bagırıyordu.10-15 dk civarı sikmiştim onu daha sonra tekrar yalamaya basladı ve nerdeyse 15dk devam etti.Ağzından cıkardıgında tükürükler sacıyor ve bu benim hosuma gidiyordu.Sikimi agzına aldıgında kendini resmen bogmak istiyordu.Bosalıcagımı söyledim ve daha hızlı yalamaya basladı.Yarramı agzına kökledi tamamen ve agzına bosaldım.Hala agzından cıkarmamıstı biraz daha dursa nefessiz kalıp ölecekti.Son anda cıkardı ve nefes nefese kalmıstı.Agzından döllerim ve salyası akıyordu.Gidip dus aldı ve koynuma girip mısıl mısıl uyudu.O günden sonra her gece degisiz pozisyonlar ve fanteziler deniyoruz.Onu mutfakta banyoda ve salondaki kanepede sikip sikip bosalıyorum.Oda yediği yarraktan memnun kalıyor.
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri