25 Ağustos 2014 Pazartesi

kankam beyza ile beden dersinde

Merheba SexHikayesi Okurları öncelikle Benm Adım yusuf ben 16 Yaşında 1.70 boylarında esmer bir gencim istanbulda İkametgah Ediyorum. Lise son Sınıftayım , Lise birden beri Kanka Ayağına takıldığım bir beyza diye arkadaşım var. beyza İlk gördüğüm Andan Beri Onu eve atmak istiyordum ama Bir kere Ağzımızdan Kanka Lafı çıkmıştı Ve yıllarca öyle gitti Ama beyza Bana Karşı boş deildi hissediyordum. SAlı günü Son 2 dersimi beden eğitimiydi Ve aklımda Hiç iyi niyetli Olmayan planlar vardı . beden Dersi Başladığında Hocamız bizi serbest bırakmıştı. Ben beyza hep yanyana geziyorduk Kanka hesabı hep birbirimizi Öperdik ama hissediyordum oda istiyordu bişeyler . Sınıfta kimsenin olmadığını biliyordum meryem kanka sınıfa gidelimmi otururuz başbaşa dedim oda Sanki Dünden Razıymış gibi Tamam gidelim canım dedi. Ve sınıfa girdik kimse yoktu Duvar Tarafının en arka sırasını oturmuştk. Kanka seni çok seviyorm falan filan ben bunu öpmeye başladım oda bende seni kanka diyip oda beni öpüyordu yanaklarımdan. ben elimi beyzanın beline attım ve ilkten durdum birşey diyicekmi diye bakiyim dedim ve bana gülümsedi İçimden dedim sen bu kızı sikersin yusuf ve okşamaya Başladım ve göz göze geldik ve hala gülümsüyordu Belliydi oda Sikilmek istiyordu , Elimi bacaklarına attım okşamaya başladım ve dur yapma nolur dedi bişey olmaz kanka dedim aramızda söz ya lütfen falan dedim tamam o zaman dedi ve sıraları ileri ittim buna sımsıkı sarıldım ve kucağıma oturdum. okşuyordum bunun heryerini göğüslerini bacaklarını külotlu çorabın üzerinden amcığını götünüü heryeri elimin altındaydı boyunu emmeye başladım kız zevkin doruklarına çıktı. Buna dedim kanka pişman deilsin demi dedim yok deilim sus konuşma devam et dedi sıraya oturdum bunu dudaklarından öpüyordum göğüslerini sıkıyordumm. sıraya oturtdum ve fermarımı açmaya başladım Meraklı gözlerle bakıyordu benim fermarımı açışıma , Ve yarrağımı çıkardım sıraya oturdum ona bakaracak okşamaya başladım yarrağımı 10 saniye falan beni izledi ve dayanamadı Direk Yarrağımı eline Aldı bana baktı Yalarmısın kanka dedim ilkten Ik mıkk Dedi bbiraz ısrar ettim ve Kabul etti . Kafasını diliyle yalıyordu of Allahım çok zevk alıyordum ve ağzına almaya başladı tamamen . o yalarken bende göğüslerini sıkıyordum.. ve Ders saati olduğu için koridorlarda kimse yoktu. dayanamıyordum bir An önce Sikmek istiyordum beyzacıgımı , Gel tuvalete gidelim dedim Ve beyzaya anlamıştı Yiyeceği Yarrağı yok mok dedi Yarrağımı götüne sürmetye başladım yarrağım açık Kucağıma oturddum Alttan Sertliği hisseti Ama kızın gözlerin dönmüştü zevkten ve tuvalete doğru yola çıktık Sağa sola baktıktan sonra İçeri girdikk direk bunun etiğini indirip Külotlü Çorabını yırttım ve Domalttım tuvaletin içinde amına Yarrağımı sürtüyordum kız zevkten ölücekti neredeyse çıkardığı sesler beni bitiriyordu ve yavaş yavaş sokmaya başladımm bunun içine içine içindeki sıcaklığı almıştm çok tatlıydı pespembe tertemiz amcığı vardı ve tamamen soktum sikmeye başlamıştım bunu sokup sokup çıkarıyordum. kız deli olmuştu göğüslerinden tuttum ve sokup çıkarmaya devam ediyordum , Boynunu Yalamaya başladım ve o Sırada Tenefüs Zili çaldı Ve bende Neredeyse boşalacaktım o tamam yeter diyodu birileri gelicek şimdi yapma nolur çıkalım dedi ama Nalife bırakmadım tekrar soktum buna ve sikmeye devam ettim 2-3 dakka daha soktuktan sonra ben boşaldım ve o öncen koşarak çıktı kimse gelmeden bende tuvalette zevkin doruklarını yaşıyordumm Böylece Kankam Meryemide Sikilenler Listesine Eklemiştim Çok güzeldi amcığıı hala Aklımdaa ..
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri