22 Ağustos 2014 Cuma

KÖRPE SEXSİ KARIM 2

Selam ben SELİM size eşim SEVGİ ve komşumuz ENDERLE yaşadiğimiz Anımızı göndermiştim okuyan arkadaşlar bizi oradan bilirler birinci animizi okumanizi isterim bu onun devami çünkü sonunda yazmiştim karim sandiğim gibi mahsum değilmiş diye.Enderle yaşadiğimiz O güzel günden 3 gün geçmiş bu konuyu konuşamaştik ne o cesaret edebildi ne ben Enderde ben evdeyken gelmiyordu o akşam eve içki alıp geldim içip eşimede içirip neler düşundüğünü neler olduğunu öğrenmek içimi rahatlatmak istiyordum aşkim güzel bi sofra hazirla içelim dedim o sofrayı hazirladi masaya bana bardak koydu kendi içmicem dedi bende ender olsa içersin diye lafı oturtum oda ne alakasi var o zaman getir bardakta beraber içelim dedim karşilkli içmeye başladik amacim onu sarhoş edip bir an önce olanları öğrenmektı karım 3. kadehten sonra çözülmeye başladi Ender 2 gün gelememiş işten izin alıp 2 gibi bize gelip karıma bu olanların kendini çok memnun etmediğini fakat bu olayda benim onlar kadar suçlu olduğumu herkezin bu olanlarda suçu olduğunu fakat o geceyi hiç unutamadiğini söylemiş bende tamam ender gene karimin amini götünü döle doldurmuştur diye tahmin etim karim bu arada 1 kadeh daha içmişti devam etti ne olduğunu anlamadim aşkim bi anda kendimi Enderin kucağinda buldum kalkmiş siki kalçalarımın arasina girdi şehvetle birbirimizin dudaklarına yapıştık bir eli amimda bir eli memelerimi seviyordu beni kaldirip taytimi ve tangami ayni anda indirdi ben ayakta ayaklarimla taytimi çikarırken o amıma dil darbelerini indiriyordu amim sirilsıklam olmuştu kucağina oturduğumda siki hazir beni bekliyormuş amimin derinliklerine daldi sevişemeden kisa süre sonra o derinliklerime dölerini boşaltı önüne diz çöküp yarağini tekrar canlansin diye yalamaya başladim yaraği dikilmişti beni saçlarımdan tutup kaldirdi ters çevirip göt deliğimi yalamaya başldi parmağini sokup genişletiyor ara sirada dilini dayayıp yaliyordu dömeltip göt deliğime kökledi orayada bir güzel dölerini biraktı dedi ben olanları karimdan dinlerken donuma boşalmiştim senin gelmen yakın olduğu için giti sen geldiğinde amimdan göt deliğimden döleri hala süzülüyordu dedi 1 kadeh daha içmiş kafayı iyce bulmuştu karima aşkim dememin sebebi benim kizmadiğimi beli edip ondan daha çok anlatmasını istediğmden aşkim seni götünden sikerken o kocaman yaraği küçücük göt deliğin nasil öyle lök diye içine alıyor kıremleyıptemı sokuyo dedim hayır tükürük yetiyor dedi bende nasil yani o da alişik aşkim ben hiç sikmemiş birak denememiştim şok olmuştum nasil yani dedim 16 yaşimdan beri dedi ben şok üstüne şok yaşiyordum nasil yani anlatayım ıstermisin dedi bende atıldım anlat anlat ne o çakı bulmuş çocuklar gibi sevindin yok sadece merak etim aşkim cesaretlendirmek için daha yumuşak yaklaşmaya başldim o da senin ilgi göstermediğin götüme herkez hayran eline geçiren yalayıp yalayıp içine dölerini doldurdular dedi ve ekledi dinle o zaman ilk götümü nasil deldirdim dedi o zaman 16 yaşında kıpır kıpır kızdım düşümü alıp giyindim evde olduğum için içime iç çamaşiri giymemiştim sadece üstümde tişort altimda gecelerı giydiğim pamuksu picama vardi annem komşumuza yelek örneği almaya gönderdi annem kizim sen artik genç kız olmaya başladim götün çikmiş olduğu gibi üstüne bişey al öyle çikma sokağa bak bekar çocukları var tamam diyip üzerime yelek aldim zile bastim kapıyı annemin bahsetiği oğlu harun abi açti 2. kata oturdukları için merdivenlerden ben önde çikiyordum harun arkamda bir anda ne olguğunu anlamadan ayağim kaydi bende harunun üzerine düştüm üzerine derken daha çok kucağina götüm öyle denk geldiki kalkmiş siki götümün arasina girdi arkamdan gelirken kilotsuz içime kaçmiş picamali götümü seyrederken siki dikilmiş bende kendimi yere saldim oturdum bir şey oldumu diye elimden ve kalçalarimin arasindan tutup kaldırdi kaldirirken kalçalarim açilmiş am ve götüm avucunun içindeydi doğrulunca eli götümün arasinda parmaği götümün deliğine merdivenleri çiktik benim 16 yaşindaki beynim olanlardan karişmiş hiç birşey diyemedim kapiya geldiğimizde elini ben çektirdim yeleği alip çiktim harunda yanimda dikiliyordu annesi oğlu sevgiyi geçir dedi tamam kapıdan çiktik verse hemen geçirecem dedi bende yuzune bakıp gülümsedim merdivenden inerken götüme elini atti ne yapiyon dedim gene düşme tutuyorum deyip göt deliğime parmağini dayadi ben elini çektirmem gerekirken bir şey diyemedim beni duvara yaslayıp dudaklarıma yapişti tişortumu siyirip hiç elenmemiş memelerimi yaliyor arkamdan içime elini sokmuş göt deliğimi kurcaliyor ben ise hiç bir şey diyemiyordum eğilip picamami indirdi amima ağzini dayayıp yalamaya başladi ben kendimden geçmiştim kendim toparlayıp kurtulmak istedim yan döndüğümde arkami çevirip göt deliğimi yalamaya başladi kalkti saçlarımdan tutup beni eğdi ağzimi açmamla yarağini sokması bir oldu ben bir yapmiyordum ağzima boşaldi bende çikaramadim yutkunarak eve gitim annem nerdesin gelim işte ne yutkunyon dedi annem yok birşey dedim o gece uyuyamadim ağzima giren yarak hiç ellenmemiş yalanan amim göt deliğim acayıp birşeydi 2 gün sonra annem yeleği gönderdi beni gene harun karşiladi eli götümde içeri girdim annesi senmi geldin dedi bende yeleği getirdim koy oraya harun sende geçir dedi kapidan çiktiğimizda az kaldi deyip picamamdan eilni sokup göt deliğimi buldurup bu deliği sikmeme dedi ben birşey diyemiyor yan gözle kalkmiş sikine bakiyordum elimi tutup sikini tuturdu bense elimi bile çekemiyordum nasil çekeyim göt deliğimi okşayan el beni benden aliyordu merdiveni indiğimizde picamami indirip amimi götümü yalamaya başladi kalkip kalkmiş yarağini ağzima soktu bu sefer bende yalayıp emmeye başladim ağzima boşaldi tecrubeli olarak hepsini yutup eve girdim annemde gitiğin yerden gelmiyon diye firçaladi aradan 1 hafta geçti amim götüm kaşiniyor hep harunu hayal ediyordum o gün annem ve harunun annesi çarşiya çikti bende duş alip harunlara gitim zile bastim harun evde yoktu çok üzülmuş kapıdan ayrilacaktimki harun geldi o sevgi hayirdir annene geldim yeleği alıcaktim gel içeri girdik harun pantolonunu çikardi ne yapiyon harun dedim sen gel yanima ben senin ne almaya geldiğini biliyorum annemleri ben biraktim deyip yumuldu beni yatırıp bir güzel amimi götümü yaladi sikini ağzima verip yaltırdı kalkip kirem getirdi göt deliğime ve yarağina sürdü parmağiyla deliğimi genişleti bebeğim biraz acir hama çok zevkli olacak sik biraz dişini deyip dömelti yavaş yavaş kafasini sokup bekledi ben bu arada acidan altindan kaçtim aşkim azcik aciyacak dedim yalayinca nasil zevkli sen yalatmaya geldin bundan sonrada bu güzel deliğini siktirmye gelicen yalaşmanin meyvasini alalim inan daha zevk alican derken kiremili deilğimin içine parmağini sokup çikariyordu beni kandirip tekrar dömelti elerimle götümü açtirmami söyledi kafasini deliğime sokup kaçmamam için belimden tutu biraz daha derken karni kalçalarima yapişti anladimki köküne kadar yaraği içimdeydi bak güzelim hepsi girdi kaçmana gerek yokmüş demi dedi gerçi bende kararliydim çünkü o yaraği içime almak için gelmiştim yavaş yavaş gidip gelmeye başlamişti dibine kadar oturtup çekiyordu bense zevk almaya başlamiş kalçalarimi daha çok girsin diye ayırıyordum içime ilik ilik boşaldi kalkip giti bense yüzüstü hala yatiyordum kiremli içi dolüyle doluydu ne zaman kaldirdi anlamadim deliğimin içine tekrar girdi daha sert kökleyip içime birdaha boşaltı bende annemler gelir diye koşarak eve gitim tuvalete kendimi zor atim harun beni öyle siktiki körpecik götüm yarim saat zoort zoort diye öttü dediğinde ben donuma kaçinciya boşaldiğimi hatirlamiyorum harun karimi evlenene kadar sikmiş evlenip mahleden taşinana kadar karimin nadide göt deliğini genişletip kiremsiz tükürükle kulanima açmiş gidip yatik akşam eve döndüğümde karimin taytini indirip baktim ami götü gene döl doluydu bende karima aşkim bende olmak istiyorum endere söyle seni sikmek için izin alip durmasin benim arkadaşim zaten sikiyor benim yanimda siksnki bende seyredeyim gündüz gözüyle dedim eve geldiğimde karim çiplak enderin yarağini yaliyordu bende yanlarina gidip karimin göt deliğini yalamaya başladim karimi kaldirip kucağima yatirdim kucağimda göt deliğine tükükledim ender dostum hazirladim dedim o da teşekür etti sen ayır kalçalarını dedim enderin o dehşetli yarağini elime aldim elimi tükürükleyip yarağin kafasina bolca sürüp o nadide göt deliğinin içine itim karim kucağimda bir kariş önümde dostum enderin yaraği karimin deliğinde bir kaybolup bir görünüyor ben daha derine gitsin diye karimin kalçalarin yirtarcasina ayırıyordum ikiside zevkten bende bulutlarin üstündeydik ben gene donuma ender karimin nadide deliğne boşalıyordu yaraği inince içinden çikti bende enderin inmiş yarağini elime alip son damlalari karimin kalçalarina akitim yarağini kendime doğrü çekip kafasina kocaman bir öpücük kondurup dilimle kafasini ucunda kalan son damlalar yalayıp teşekürler harika şey beni karimi enderi mutlu etin dedim yarak elimdeyken acayip duygulara kapıldim benim ufakik kendinden çok büyük olan şeyi kıskanmiş dikilmiş görevini yerine getiriyormuş gibi donuma boşalmişti 1.0 galipti elimdeki enderinki 1 kere o 2 kere boşalmişti halbuki görevini enderin muhteşem yaraği yapmiş hemizi mutlu etmişti onun için benden öpücüğü haketmişti ben bir kere daha kafasini yalamayla öpücükle karişik teşekür etim ender gitti karimda banyo yapmak için kalkti bende düşündüm karim hakliydi enderin o müthiş yarağini ben bile elimden zor biraktim utanmasam ağzima alip yalayıp dimdik yapıp karımın ami götü için hazirlamak isterdim karim hakli emzik gibi ağzinda azman canavar gibi kutu gibi aminda nadide açmiş mor çiçek gibi göt deliğinde başta dediğim gibi benimle evlendiğinde bakireydi ama nadide çiçeğini köyünde ve kiracilari yeni evli adama nasil pomplatiğini bir dahaki yazimda anlatıcağim enderle neler olduğunu YANLİZ KARİMİN VE BENİM HAKİMDA DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ YORUNLAMANİZİ RİCA EDİYORUM 2 YAZİMİDA YANİ SEXSİ KARİM 1 VE 2 Yİ HHOOŞŞÇÇAAKKAALLİİN AMSİZ .GÖTSÜZ.YARAKSİZ KALMAYİN…BBYY .YAKİŞİKLİLAR VE GÜZEL BAYANLARRRRRRRRRRR