25 Ağustos 2014 Pazartesi

Kuzenimi Çatır Çatır Siktim

Adım Berk 16 yaşındayım.Sude adında bir kuzenim var çok iri göğüsleri ve çok güzelde kalçası vardı.Kuzenimle çok yakındık. Bigün kuzenim bizde kalmıştı.çok dar bitayt giymiş üstünede dar bi body giymişti.Bilgisayar oynuyorduk tabi ben çaktırmadan göğüslerine bakıyordum.şakalaşırken kalçasını ve göğüslerini elliyordum.Şakalaşırken elim vajinasına gelmişti ve bana baktı sanki beni sik gibisine bende elimi çekmedim birazz okşadım sonra oda elini benim kazık gibi olan sikime koydu.ama gündüz olmıyacaktı.Akşamı bekledik.Herkes yatıca balkona çıktık.Ve ben hemen dudklarına yapıştım uzunca öpüştük ve elimde kalçalarındaydı sonra yavaştan soyunmaya başladık ilk önce arkadan soktum ben onu bakire diğil sanıyordum ve önden soktuğum gibi bi anda çığlık attı ve heryer kan olmuştu biraz bozuldu ama olsun dedim ve amının içinde gel gitler yapıyordum zevkten kuduruyorduk ikimizdee aynı anda boşaldık sonra ben amını yalamaya başladım amı çok dardı ve çokta güzeldi.O boşalınca Bende sıra bende dedim ve o koca sikimi azıına verdim deli gibi yalıyorduu ben bikez daha boşaldım ve artık oturmuştuk ama hala sevişiyorduk biraz sonra ben o koca sikimi amına tekrardan soktum ve tekrardan boşaldık.Kuzenim çok mutlu olmuştu tabi bende.Artık kuzenim biE her geldiğinde o çok güzel amıno sikiyordum artık benim karım olmuştuu..
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri