25 Ağustos 2014 Pazartesi

öğretmenlikte ilk tecrübem

Selam ben ibrahim 25 yasindayim.180 cm boyunda 75 kg yesil gozlü sarisin ve yakisikli bir ogretmenim. Anlatacagim hikaye 2 yil once basimdan gecti. Ucretli ogretmenlik yaptigim okulda ogrencilerime numarami verdim onlara yardimci olabilmek icin birgun telefonum caldi ve arayan bir ogrencimin ablasiydi. Benimle gorusmek istedigini beni daha onceden tanidigini ve bu gorusmenin basbasa olmasinibistedigini soyledi ben de kabul ettim ve arabayla tarif ettigi yere gittim aman allahim sarisin bir lolita adi merve 18 yasinda 170 boylarinda citi piti vucudyla beni bekliyordu. Onu gorur gormez bi heyecan basti beni ve arabaya binip sehirden uzak olan bag evimize goturdum onu. Arabadan inince arkasindan yurudum aman allahim muthis kalcalari vardi ve ben hala soktaydim. Daha sonra oturduk evde muhabbet zaten direk sekse geldi. Beni liseden tanidigini ve hep arzuladigini soyledi. Hemen yanina gittim dudaklarina yapistim cok atesli bir sekilde opusuyordu. Opusurken de ellerimiz vucutlaimizi kesfe baslamisti. Biraz opuatukten sonra kemerimi cozdu ve basladi benim aletimi yalamaya. Bu isi cok iyi yapiyordu. 2 dakikada agzina bosaldim ve hepsini yuttu. Artik sira bendeydi butun vucudunu yawas yawas oksayip guzelce soydum merveyi goguslerini ve bacaklarini yaladiktan sonra sira amina gelmisti o muthis amini 10 dakika kadar yaladim ve titreye titreye akitti tum sularini ve ben de ictim. Ama ikimizde durmak istemiyorduk 69 olduk ve basladik birbirimizi yalamaya. Biraz sonra ustumden kalkti ve onumde domalip sok artik yaragini sik beni bebegim dedi ve ben gectim arkasina daha once sikismesine ragmen ami cok dardi kafasini bile sokmadan bagirmaya basliodu allahim inanilmaz bir zevkti bu 5 dakika kadar sonra artik yaragimin tamami icindeydi ve inanilmaz bir tempo tutturmustuk ondan gelen ahh sesleriyle benim ohh seslerom birbirine karismisti 15 dakika kadar bircok pozisyonda sikistik daha sonra bosalacagim dedigimde onumde diz coktu ve agzina bosaldim yine butun dollerimi yuttu ve yorgunluktan yatip uyuduk gece 10 gibi evine biraktim merveyi sonraki gunlerde defalarca sikistik mervemle ve her firsatta sikismeye dvam ediyoruz simdi merve nisanlandi ama hala benden vazgecemiyor tabi ben de onda vazgecemiyorum…
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri