25 Ağustos 2014 Pazartesi

Sınıf arkadaşım Aleyna’yı yalvarta yalvarta siktim.

Merhaba sayın sexhikayesi1.com okuyucuları Benim adım Mehmetcan 17 yaşında lise 3′üncü sınıf öğrencisiyim yeşil gözlü, sıç saçlı,düzgün vücutlu ve azda olsa sispekli biriyim sınıfın yakışıklısı diye adlandırılıyorum anlatacağım olay daha bu sene başımdan geçti fazla uzatmadan hikayeye geçeyim. Sınıfımzda Aleyna adında bir kız var uzun düz saçlı uzaktan küçük görünen ama yaklaştığında enfes kalçaları olan ve beni her zaman tahrik etmeyi başaran vücüd hatları hayli sıkı olan taş gibi bir kızdır. Sabah okula gelirken hep birlikte yürürüz ona yolda çikolata, sakız gibi ufak şeyler ısmarlayıp bana iyice yakın olmasını sağlarım Aleyna ile hiç utanmaz her türlü konu konuşurduk. Bir sabah yine yürüyoruk altında sık bir pantolon üzerinde iste askılı bluzu vardı kalçaları beni çıldırtıyor ellememek için kendimi zor tutyordum yarrağım aniden havalanmaya başlıyordu saklamak için üzerimde jean çektimi çıkarıp önüme tuttum o anda aleyna bana baktı gülümsedi ve hayırdır rahat durmuyomu dedi bende senin gibi bir kızı kim görse sence rahat duruki dedim ve beraber güldük kafaya koymuştum bugün aleynayı sikicektim artık okula gitmemek için elimden geleni yapıyordum ve sonunda ikna ettim Ona seninle önce bi kahvaltı yapalım sonra geçnlik parkıan gider kızalayda gezer öğlen yemeğinden sonra eve bırakrım seni dedim Bu arada ankarada yaşıyorum neyse biraz naz etti felan ama geleceğini biliyordum bende iyice yalvardım felan kabul etti. kahvaltımızı yaptık hava güzeldi dolaştık biraz akşam üzeri bana içmek isteidğini söyledi bende bu fırsatı bulmuşum kaçırırmıyım tamam diyip hemen 5-6 efes kaptım geldim sakin bir yerele gidelim hemde kafa dinleriz dedim ve çayyolu denilen bir bölgede küçük bir ormanlık bölge var kime gelmez cinayet işlense duyulmaz bi yer gittik oraya oturduk yan yana bana doğru iyice sokuldu bende ona yaklaştım dizine uzabilirmiyim diye sordu tabiiki dedim ama kafası resmen yarrağımın üzerindeydi göğüslerini resmen ağzımın içine soktu baktıkca yarrağımın kalkmaması imkansızdı. Yavaş yavaş haraket ediyordu oda seninki rahat durmuyo dedi ve güldü belliki oda istiyordu ama öyle hemen gel sevişelim demekle olmazdı biraları içtik iyice serildik yan yana uzanıp yıldızları izliyorduk ben yüz üstü yatıp elimi onun göğüslerine doğru koydum ilkindi birden ne yapıyorsun felan dedi bende hemen böyle trip atar gibi toparlandım ve kusura bakma sadece sana daha yakın olmak istiyordum felan dedim biraz duygu sömürüsü yaptım oda hayır ya birden korktum dedi gel buraya diyip beni yanına çağırdı ve sarıldı bana iyiki varsın iyiki yanımdasın diyip dudağıma bir öpücük kondurdu artık sabredemezdim ve seni istiyorum dedim oda bende seni istiyorum erkekğim dedi ve üzerime çıktı dudaklarımı sömürüyordu resmen sıka sıka şişirdi bir yandanda götü ile ileri geri sağ sol haraketler yapıp yarrağımı kontrol ediyordu kalçalarını sımsıkı sıkıyordum üzerine çıktım ve bluzunu aşağıya doğru sıyırdım göğüsleri henüz küçücüktü avucumun içini doldurmuyordu ama ağzıma alıp emdiğimde yerinde duramıyor kuduruyordu alltan yarrağımı okşamaya başladı artık içimde hissetmek istiyorum seni dedi ama benim işi çabuk bitirmek istemiyor uzatabildiğim kadar uzatmak istiyordum yavaş yavaş elini amına doğru götürdüm bakiremisn dedim terddüt etmeden hayır dedi amını pantolonunun üzerinden ellediğimde baya ıslandığının farkına varmııştım belliki can haliyle sikilmek istiyordu ama hayır ben onu iyice çıldırtacaktım artık tamamen kalkmış olan yarrağımı amına yavaş yavaş bastırıyor deli ediyorum resmen altımda artık dayanamıyorum dedi iyice ter bastı kızı pantolonumu çıkardım onunkinide çıkardım sadece kilodu vardı artık altında resmen su olmuştu sırt üstü yerde yatıyor amını okçuyordu üzerine doğruu yaklaştım yalamak istermisin miden bulanmaz dimi dedim oda hayır yalamak istiyorum hemde delilercesine dedi kafasını 2 bgacağımın arasına aldım ve yarrağımı yavaş yavaş ağzına aldı deli gibi emiyordu bir yandanda gözlerimin içine bakıp süper aşkım işte bu ben senini küçük orosbunum diyordu geliyorum diye bağırmaya başadım ağzında iyice sıkmaya başladı resmen kilitledi yarrağımı ağzına ve ağzına şiddetli bir şekilde boşaldım tükürdü yere bu kadar çabukmu dedi bana ama ben hiç konuşmadan tekrar büyümesi için ağzına verdim epey bi sağını solunu evirip çevirip yaladıkdan sonra geri eski haline dönmüş ve demir gibi sert olmuştu artık amını görmek istiyordum göbeğinden yavaş yavaş yalıyarak amına doğru iniyordum pembe kilotunu bi hamle ile sıyırıp attım karşımda ayna gibi tertemiz sım sıkı bi amcık duruyordu daha hiç sikilmemiş gibi idi bembeyaz ve tahrik ediciydi bacaklarını iyice ayırdım ve 1-2 dil darbesi attım kafamı bastırıyodu saçlarımı çekiyor hatta aşırı dercede canımı yakıyordu 2 dakika sonra geliyorum diye bağırdı şiddetle etrafa sularını saçtı bende gülümseyerek bu kadar çabukmu dedim neyse amının tekrar iyice bi yalayıp temizledim son kez ağzına veridm yarrağımı ısladıkdan snra artık hazırım dedim oda deliler gibi seni bekliyorum artık hadi yap şunu sok içime köküne kadar sapla amcığıma diye mırıldanıyordu yavaş yavaş üzerine sürtiyordum yarrağımı tekrar ıslanmaya başladı artık kendi dayanamadı ani bi ileri haraketle yarrağımın yarısını içine aldı hafifce çığlık attı ben o anda birden sarsıldım o hayalini kurduğum daracık amıcığın sıcaklığını hissediyordum zevkden çıldıracaktım iyice sokmaya başladıkca daha bitmedimi ne kadar uzun diye söylenip bağırıyordu tamamnı soktum yavaş bi şekilde git gellerebaşladım baya ıslanmıştı hızlan bebeğim hızlan aşkım dağıt parçala şu amcığı diye inliyodu hatta bazen ne yavşssın be karşında hayalini kurduğun amcık duruyo parçala onu sert sert vur diyordu bu sözleri üzerine aşırı tahrik olup hızlandım geliyordum dedi iyice hızlandım en sonunda şiddetli bir şekilde boşalmaya başladı boşlarıken dilimile amını yalıyor onu iyice deli ediyordum götünden teklif ettim kabul etmedi amdan zor alıyorum ordan alamam dedi ama akılmda o götüde sikmek vardı deniyelim dedim istiyordu oda ısrar etmedi ve döndü arkasını iyice türkürkle yumulattım yaladım dilimi hafif hafif sokup kıvamına getirdim önce baş parmağımı soktum kendini hafaice kastı tamamını hafif hafif soktum sıra 2 parmakdaydı ama olmuyordu alamıyordu yarrağımla deniyecektim başını dayadım hafif hafif sokmaya çalıştım acıyor diyip kendini kasıyordu ve korkuyorduda kendini bana bırak sıkma dedim birdana denedim ama başını bile alamıyordu uğraşmak istemedim demir gibi sımsıkı olan yarağımı tekrar amına doğru ilerlettim köpek pozisyonunda seri bi şekilde git gel yaptım geliyor dediğimde hemen önünü döndü ve yarrağımı tekrar ağzında sıkmaya baladı şiddetle ağzına boşaldım bu sefer yutmuştu yuttunmu dedğimde böyle güzel bir yarrakdan çıkan döl kaçarmı dedi ve yarrağmıda iyice temizledikten sonra giyindik ve çıktık yolda konuşuyorduk bana o götü ilk sana siktireceğim sen merak etme dedi sözleri ile adeta bitiryordu beni artık bu amcık senin bu taptaze amcık senin diyip duruyor yarrağımı tekar büyültüyordu o gün geç saatlere kadar gezip parkda öpüştük akşam evine bıraktığımda en kısa zamanda birdaha istiyorum dedi ve 22.06.2014 tarihinde bir daha buluşacağız bu sefer götünden sikmeyi planlıyorum aklımda o göt var muhteşem bir götü var daracık ve termeiz bakımlı eğer istek gelirse o hikayeyide günü gelince anlatacağım
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri