25 Ağustos 2014 Pazartesi

xxxl müşterim

merhaba sex hikayesi okumayı seven insanlar bu hikayem tamamen gerçektir sizle 120 kiloluk bir bayan müşterimi nasıl siktiyimi anlatacağım. ben 1,2 defa alış veriş yapan bayan müşterim benden büyük beden penye alır bayan 30 yaşında kilolu ama çok güzeldi bayanla samimi olmuştuk bana isminin Ayfer olduğunu söyledi ben başlarda ano abla dedim o bana ismiyle hitap etmemi istedi neyse bende öyle yaptım bu kadın eşi 3 yıl önce ölmüş kanın sex istediyi her halinden belli oluyordu. her geldiyinde 1 saatten fazla sohbet ederdik kadın bana evlenmeyi düşündüyünü söyledi bende ayferi arzuluyordum kadına maddi durumunu sordum iyi dedi ben de ona iyiyse niye evleniyorsun dedim kendine bir sevgili bul dedim dememle çok hoşuna gitti biz artık sohbeti bırakıp birbirimizi tanımaya çalışıyorduk. kadın bana sen benim sevgilim olurmusun dedi ben zaten bekliyordum hemen olur dedim telefon numaralarımızı aldık 1 , 2 akşam normal sohbetten sonra ben kadına bu akşam gel seni otele götüreyim dedim kadın önce biraz nazlandı sonra kabul etti. otele geldik ben yatağa oturdum kadında kucağıma oturdu bu kadar çabuk olacağını zannetmemiştim kadın gülerek kadının oturacağı yer kocasının sikinin üzeridir dedi ayferin götünün yeride ahmedin sikidir dedi bu sözler çok hoşuma gitti kucağımda her tarafını elledim Ayfer kapalı üzerinde pardesu vardı hiç elbiselerini çıkarmadan ben soyundum ayferi sırt üstü yatağa uzattım pardesu ve eteyini yukarı çektim kilodunu aşşağı çektim amını yalamaya başladım amı kılsız ve büyük bi amı vardı yani süperdi 10 dk yaladıktan sonra bacak arasına geçtim sikimi amına sokmaya başladım ıh ah offf ohhhhh diye inliyordu hızlı ve sert bişekilde vuruyordum amı çok dardı 15 dk sonra amına boşaldım sikimi amından çıkardım. sikimi ağzına verdim çok güzel yalıyordu yalama deyil sanki yemek istiyordu sikimi ağzından çıkardım ve domalttım pardesunun aşşağı kısmı ile eteyini beline topladım sikimin kafasını göt deliyine dayadım eliyle beni itelemeye çalışıyordu ben hayatta alamam çok acır olmaz dedi bende güzel konuşak ikna ettim zorlayarak sikimin kafasını soktum birden ayyyyy yandı yandı çıkar yırttın diye çığlık attı ben aldırış etmeden devam ettim gitgel yapmaya başladım 10 dk sonra götüne boşaldım birlikte duşa girdik ordada amına ve götüne 1 er posta atıp çıktık otelden artık Ayfer sikimin hastası oldu geçen 3 gün sonra çarşıda karşılaştık yanında hamile bir kadın vardı onuda sikmeye çalışacağım sikersem onuda yazar şimdi herkeskendine iyi baksın iyi yada kötü yorumlarınızı bekliyorum
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri