25 Eylül 2014 Perşembe

arabada şehvetli seks

size süper bir hikaye anlatacağım eski sevgilimle sert sex… 26 yaşında çok iyi fizikli bir erkeğim eski sevgilim okuyordu bir gün tatile gelmiş doğum günü mesajı attı bende karşılık verdim biraz muhabbetten sonra istersen ofisime gel bi görmüş olayım dedim oda çalışıyorum ama akşam yemek yiyebiliriz dedi tamam dedim ve akşam buluştuk gelirken mini etek bluz giymiş acayip sexsidi 165 boyunda 55 kilo sarışın bi bayandı neyse.. buluştuk ve yemeğe giderken dur dedi arabayı sağa çektim noldu dedim herzaman gittiğimiz ormana gidelim kaçamak yapmak istiyorum dedi tamam dedim ve gittik bi süre muhabbetten sonra kendime çekip öpmeye başladım adeta kendinden geçti dillerimizle oynuyorduk ve arabanın arkasına geçelim dedim geçtik geçer geçmez bacaklarını ayırdım tangasını yırtıp çıkardım amı resmen çeşme gibiydi kana kana yaladım sonra yarağımı eline verdim astıl bakalım biraz amına girecek bil ne olduğunu dedim oda görmeyeli hala kaya gibi dedi ağzına aldı sonra ağzından çıkardım amına değdiriyordum resmen işkence yaşatıyordum amının suyu yarağımın heryerindeydi koltuğa vuruyordu artık sapla içime diyordu bende önce amını biraz okşayıp kıvamladım ve amına bi şaplak attım sonra sokmaya başladım tırnaklarını sırtıma geçirmiş kilitlenmişti çok sert darbeli ve hızlı sikmeye başlayınca boşaldım çok acıyo diye inlemeye başladı ee bende durarmıyım artık seri moda geçtim 3 saat kadar siktikten sonra amı kor gibi oldu bu esnada 3 kerede amına boşaldım hala doymamıştım dahada hırslandım ve kafam kapıya vurmaya başladı sonra domalttım hala yarağım taş gibiydi bu seferde götten dayadım o kadar dardı ki aça aça sikmeyi bile beklemedim 19 santim yarağı köküne kadar sapladım acıdan zevkten inliyordu koltukları ısıra ısıra diş etlerini kanatmıştı sonra sonuna kadar sokup içine boşalmaya başladım oda çok sıcak akıyo ağzımada ver diyordu arabadan çıktım yarağı eline verdim hem emiyor hem astılıyordu son kez daha boşaldım ve bu son görüşmemizdi bunu asla unutamıcam eğer yolun okuduğum yere düşerse sabaha kadar ayılta bayılta sik beni dedi ve onu aldığım yere bıraktım son görüşüm oldu…