25 Eylül 2014 Perşembe

erkeğin orospusuyum

slm ben 36 yaşında kocaeli de oturan pasif gay im gençlik yıllarımda sırf meraktan bir erkekle birlikte oldum o gün yediğim yarrak o kadar çok hoşuma gittiki bir daha bırakamadım fırsat buldukça kendimi siktirir oldum bende öyle bir doyumsuzluk oluştuki sürekli farklı erkekler farklı yarraklar arzuladım bu sebeptendir ki bugüne kadar 7 erkekle ilişkiye girdim bu sayı 70 te olabilirdi ama malum herkese güvenilmiyo neyse hikayeme geçeyim yine birgün internette gezerken yedinci erkeğimle tanıştım oda izmitteydi beni evine davet etti ismi oğuz du 32 yaşındaydı evinde buluşup biraz sohbet ettik ilk olacağını hatta bugüne kadar bir kadınla dahi birlikte olmamıştı bakirdi ona çok zevk alacağını tadını aldıktan sonra birdaha bırakamayacağını söyledim ilk seferi olduğu için çekingendi benim harekete geçmem gerekiyordu ben hemen soyunup oğuz un önünde diz çöktüm pantolonunu açıp önünde diz çöktüm sikini yalamaya başladım yarrağı fena sayılmazdı 16-17 vardı ben sikini yaladıkça siki sertleşmeye başladı zevkten inliyordu bi 10 dakika saxo çektikten sonra birlikte yatak odasına geçtik oda tamamen soyunmuştu yatağa uzanıp öpüşmeye başladık tıpkı bir karı-koca öpüşüp sevişiyor birbirimizin vücudunu okşuyorduk oğuzla 69 pozisyonuna geçtik daha yeni traş edip parlattığım göt deliğimi yalamaya başladı bugüne kadar 6 erkek sikmişti beni ama ilk defa birisi göt deliğimi yalıyordu inanılmaz zevk almıştım resmen diliyle sikiyordu beni dil darbelerine ara verip bazende deliğimi parmaklıyordu bende oğuz un sikini taşaklarını yalıyor müthiş bi zevk alıyorduk ikimizde biran önce oğuzun içime girmesini istiyordum üzerinden kalkıp domaldım götümü göstererek sik beni kocacım dedim sikini göt deliğime dayayıp yüklendi ama girmedi ilk sikişi olduğu için heyecanlıydı krem getirmesini o zaman kolay olacağını söyledim oğuz sikini ve göt deliğimi kremledi deliğimi parmaklayarak iyice kıvama getirdi sikini tekrar dayayıp sokmaya çalıştı birkaç dakikalık denemeden sonra erkeğim artık içimdeydi yavaş hareketlerle pompalamaya başladı inanılmaz zevk alıyordum hadi aşkım sik beni parçala götümü diyordum oğuz da ilk sikişinden zevk alıyordu oda zevk inlemeleri atıyordu sikini çıkarıp beni sırtüstü yatırdı tekrar içime girdi bacaklarımı iki yana ayırıp yarrağını göt deliğime köklemeye devam etti bense altında bir orospu gibi inleyip kendi sikimle oynuyordum erkeğime en sevdiğim pozisyonun kucağa otup sikilmek yarrağının üstünde zıplamak istediğimi söyledim oğuz yatağa sırtüstü uzandı bende hemen sikinin üzerine oturdum yarrağın üstünde zıplıyor zevten inliyor bu anın hiç bitmemesini diliyordum ilk 6 erkeğin yaşatmadığı zevki yaşatmıştı bana oğuz un yarrağı götümün derinliklerine saplanırken oğuz sikimi tutup okşamaya başladı arada dudaklarına eğilip öpüyor erkeğimi mutlu etmeye çalışıyordum benim için götümü siktirmek hiç bu kadar zevkli olmamıştı erkeğimin boşalma vakti gelmişti yatağa sırtüstü uzandım canım kocacımda yanımda diz çöküp 31 çekmeye başladı o sikiyle oynadıkça bende taşaklarını yalıyordum oğuz başımı tutup yatağa yatırdı zevk inlemeleriyle karışık döllerini göğsüme boşalttı oğuz zevke ulaşmıştı ama ben hala açtım her ne kadar ibnede olsam sonuçta erkektim zevke ulaşmak için benimde boşalmam gerekiyordu aşkım a sikimi gösterip yalamasını söyledim erkeğim beni kırmadı ve sikimi yalamaya başladı bu arada elide boş durmuyor göt deliğimi parmaklıyordu bende daha fazla dayanamadım ve kendi göğsüme boşaldım oğuz la biraz daha öpüşüp seviştik sonrasında birer sigara yakıp sohbet ettik bana nişanlı olduğunu ve 1 yıla kadar evleneceğini söyledi bende erkeğime onu düğün gününe kadar mutlu edip ona karılık yapacağımı canı seks istediğinde 31 çekmeyip beni çağırmasını söyledim o gün 2 posta daha sikti beni bugüne kadar toplamda 3 farklı zamanda evinde buluştuk ve sikti beni erkeğim evlendikten sonra ne yaparım bilmiyorum kocaeli veya istanbul anadolu yakasından yeri olan olgun arkadaşlar benimle tanışıp beni sikmek isterseniz skype adresimi ekleyin tanışalım
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri