25 Eylül 2014 Perşembe

Nerden nereye ( Gay hikayesi )

Merhaba size başımdan geçen olayları anlatmak istiyorum.Fazla tanışma fazla tanışmaya girmiyecegim.Ben balık etli yaşıtlarına göre uzun boylu biriyim.Bakımıma çok önem veririm yuzunde bir sivilce ya da siyah nokta bile yoktur.Aynı zamanda kılda.Bir gün eve zaten gec saatte gelecekler diye eve akşam yola koyulmuştum.Aniden birileri geldi gözlerimi kapattı. beni inşaata çekti sesten anladigim kadarıyla beni bir odaya kilitledi.Sonrada gözlerimi açtı ve bana sert bir tokat attı. Birden götümü sıkmaya başladı.Bende geri çekildim.Sen kimsin bana ne yapıyorsun diye hesap sormaya başladım. O da bana beni dinle bu gece seni domalta domalta sikicem oruspu çocuğu dedi.Ben de cesedimi cignersin dedim. Bağırmaya başladım.Hemen bir eliyle ağzimi kapattı beni yere serdi.Belinden bir silah çıkardı gerçekti.Cok belliydi.Dedi ki dinle beni got oğlan ya bana götünu versin ya da bunu yersin dedi.Bende o sırada korkumdan gözümden yaş geldi hemen benim üstüme yattı beni bir yere bağladı. Pantolunumu indirdi donumu yirtip ağzıma soktu ve sonrada beni tokatladıktan sonra karşıma geçip soyunmaya başladı ilk defa ona dikkat ettim. Boyu 1.95 i rahatça geçiyordu. Body yapmış gibiydi.Kollarinin üst tarafındaki kaslari iki elimle sarsam parmaklarıma dokunamazdım. o kadar kalındı. Gözleri yeşildi ve inşaatta çalışmaktan esmerleşmiş bir teni vardı. Sonrada atletini çıkardı o an ne kadar kasli olduğunu gördüm. Aynı zamanda çok kıllıydı. Göğüs kasları hayvan gibiydi.Six pack yoktu eight pack vardı. Ondan sonra soyunmayı bıraktı. Kotuyla kaldı.Sonra bana sağlam bir yumruk attı. Beni dinle büyük götlü küçük ibne şimdi ağzındaki donunu çıkarıcam sakin bağırmaya kalkma yoksa dedi ve sikime tabancanin namsusunu sertçe dayadı. Kaçmayı aklından bile geçirme zaten kapı kilitli dedi. Eğer denersen sana oyle şeyler yaparım ki götüne 10 pimaş boruyu sokmam için yalvarirsin dedi.Bende artık korkudan durumu kabullenmis bir biçimde kafamı salladım o da aferin ibne diye tokat attı ve benim ellerimi çözdü ancak bu sefer uzun bir iple belimden duvardaki demire bağladı.Beni çözer çözmez direk dudaklarıma yapıştı.Ama ben hala şoktaydım ve tepki vermiyordum.O da o güçlü kollarıyla beni birkez daha tokat attı ve saçımdan çekerek bana dedi ki Dinle beni oruspu sen bana bu gece zevki yasatacaksin o yüzden ona göre davran dedi ve bana hakaretler yağdırdıktan sonra baştan alıyoruz dedi bu sefer korkudan resmen dilli fransız öpücüğü yapıyordum.Dilimi onun ağzına sokuyordum o da kendisinkini benimkine o dilimi hafifce ısırırken bende onunkinini ısırıyordum.Bu oluken o elleriyle göğüslerimi sıkılıyordu sonra götüme indi sıkıp saplak atmaya başladı. Bir süre sonra bana koltuk altimı yala ibne dedi.Bende kıla takıntim var dedim zorla yallatti.Koltuk altı buram buram ter kokuyordu ve kıllar belki7-8 santim uzunluğundaydi.Ben o korkuyla yalamaya devam ederken o birden götüme parmakları söktu çok açmıştı.Ama aynı anda vücuduma gelen garip bir zevk oldu ve istemsizce hafifçe ahladım. çok erotik bir ahlamaydi.Ersinde o sırada lan senin içinde ibnelik varmış lan Ahladığına göre dedi.O parmakları sokması vucuduma büyük haz vermişti.Sanki artık o koltuk altındaki ters kokusu benim aftodizyagim olmuştu.Koltukaltini büyük haz ile somurmeye başladım artık isteksizligim gitmişti sanki . sonra diğerine geçtim. Benim aftodizyagim olan buram buram ter kokan o kılları emiyordum.Sonra benimle yine öpüşme başladı.Bende artık durumu mecburen kabullenmıştim.Sonra o killi gogusunu yalamaya başladım.Aferin oruspu işi öğreniyorsun dedi.Normalde önceki. hakaretlerine kızmış ve kendime yedirememiştim ama bu içimi oksamisti sanki. Meme uçlarına geldim ve onlari ısırdim.O anda o kadar çok zevk almıştıki sadece inleme ile karışık devam et sesi geldi sadece.Ben daha yalamayı bitirmeden o beni şiddetlice diz çökturdu.Kotunu açtı. Boxerla kaldı ve üstünden yala büyük götlü küçük ibne dedi. Bende artık alinmiyordum hatta hoşuma gidiyordu.Peki dedim ve boxer üzerinden yalamaya başladım oda beni.Sonra boxeri çıkardı.Sadec botla kaldı daha kalkmamış olmasina rağmen yaklaşık 15 cmlik kalın bir yarraktı ve yalamaya başladım ağzında kalınlaşıp şişiyordu.Sonra beni başımdan tuttu.Ve kendi benim kafama gitgel yapamaya başladı.Yarrak artık ağızıma sığmaya basliyordu.En sonunda tamamını soktu vr titreyerek boşaldı.Bende bütün spermleri kustum nerdeyse bir avuç dolusu çıkardım.Birden sırtıma botuyla bastı beni yare yapıştırdi ve hepsini yala ibnem dedi.Bende şok oldum ibnem dedi diye beni malı yapmıştı çoktan.Ben o sırada nefes almaya çalışırken yut lan dedi bende mecbur yuttum. Başımı kaldırdığimda ise o koca yarrağı gordum kalın ve nerdeyse 25 cm…Sonrada beni o köşede duran süngerin üstüne getirdi.Benim daracik got deligimi emmeye başladı. Resmen diliyle sikiu en başta.Ben bu sırada zevkten uçmuş ve kendimi kaybetmiş duruma geldim.İnlemeye başladım.O da bu sırada sende istiyorsun dimi dedi benim nefesim kesildiği için sadece devam et diyebildim.O da çılgınlar gibi götümü emiyor resmen diliyle sikmeye devam ediyordu.Sonunda kasli kollarıyla benim bacaklarımi gogusunun üstüne koydu.Kendini bırak dedi zaten o zevkten sıkmam mümkün değildi.Sonra o güzel koca sikini benim göt deliğime degdirdi zevkten ucuyordum.Sonra bu biraz aciyacak dedi güzel ibnem.Bende kayganlastirici koymayacakmisin dedim o da zevki azaltır dedi.Birden köklemeye başladı. Başının yarısı zor geçmişti ve ben çok acı çekiyorum dedim o da şimdi hepsini sokucam dedi bende Hayır dedim kaçmaya çalıştim ama nafile…O güzelim kalın kasli kollarıyla muhteşem kıllı çok gelişmiş esmer göğüsleri arasina sıkıştırmisti bacaklamimi.bütün gücüyle hepsini birde kökledi.Benim o sırada göz Bebeklerim büyümüş acıdan konusamayacak hale gelmiştim. Kımıldayamadım bile.O ise 1-2 kez yavaşça gitgel yapıyordu ve o inliyordu.Sonra birden hızlandı ve benim acımda zevke dönüşmeye başladı.O ise bu sırada nerdeyse bel kemigimde hafif bir ağrıya sebeb olacak kadar hızlı şekilde kasıklarıyla popoma vuruyordu popamda bir güzel şaklıyordu.Artık bende tarifi imkansız bir zevk yaşıyordum.O çoktan hirlama başlamışti tıpkı bir ayı gibi. Birden eğilip beni vahşice öpmeye başladı bende onu. Götümü emerken batan o sakallari müthiş tahrik edici bir biçimde tekrar batıyordu.En sonunda bende mastürbasyon yapmadan boşaldim karnıma doğru. Hayatımda hiç bu kadar boşalmamistim.Buna rağmen onun Çağlayanin yarisiydi.bu sefer o bütün spermlerimi yaladi yuttuğunu sandım.Ama öpüşken ağımıza bıraktı.Sonra dilli fransiz öpücüğü ile birbirimizin ağzındaki spermleri yemeye çalıştık.tabi ki bu sırada hırliyor ve deli gibi pompaliyordu. Hirlamalarida adeta kukreme gibiydi o gün bana tam 5 posta koydu. Ona kocacığım diye hitap etmemi istedi. 6 yıldır sikismedigini ve bunun çok iyi olduğunu söyledi .Hiç bir kadının benim gibi olamayacağını söyledi.Kendimi zar zor doğrultabildim.Sonra yerdeki pembe meniyim görmüştüm. Benim kanimla karışık bir meni olduğunu anladım.Bana onlarida yalatti.Sonta botunu dilimle temizledim .Ona götümü görmek istediğimi söyledim oda iki tane kırık ayna parçasıyla bana gösterdi.Resmen içine hava giriyordu.Bir 5 cm çapına yakın açılmıştı.Sonra bjr süre sonra o pis sünger yatakta beraber donlendim . İlk sigarami onunla beraber içtim.Son olarak benden sikimi bir krz daha yalamamı istedi. Canıma minnetti sigara içip dumanını sikine üfluyordum o da son olarak boşaldı agizim yüzüm meni içinde kaldı yutabildiklerimi yuttum.O da yutamadiklariylmasa o yulayip ağızıma tükürdu.Birbirimize numaralarımizi verdik ve ben oradan ayrıldım 10 dklik yolu 50 dkda zarzor yürüdum.Giderkende o bana kendi kulodunu verdi.Eve gittiğimde ise onun spermli terli kokusunu donundan kokaldim.Firsat buldukca ortalama ayda iki kere sikistim benim sayemden bazen 9 da oldu bu:)16 yaşımda meydana gelen bu olay neticesinde 23 yaşıma kadar onunla sikistim. Ben 20 yaşındayken nişanlanandı.Zaten işi stabil olmadığı için üniversite kazandığım şehrede gelmişti aşkım.Ama sonra evlendi ve sabit bir iş bulunca gitmek zorunda kaldı. Şimdi götüm koskoca 1.5 yıl boşta sikilmeden önceki haline döndü nerdeyse.Atletik erkekleri beklerim Tercihen kasli killi sakalli olanlari
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri