25 Eylül 2014 Perşembe

Sikişin Böylesi

avaşça Kilodunu çıkarıyorum offff çizgi gibi amcın atıyorum kenara kilodunu ayırıyorum bacaklarını karşımdasın… amının tüylerini okşuyorummm hafif hafif … parmağımla aradan deliğe götürüyorum ama bastırmıyorum suların bulaşıyor parmağı ma iki bacak aranda o sırda sen elini içine sokup benim sikimi tıtıyorsun zaten sems sert.. çıkarıyorsun dışarı ımmm sonra kendi elinle arana götürüyorsun sikimi sertliği avcunda ve yavaşça gezdirdikce amcığnın arasında hafifi sulanıyor tuylerine dokunuyorum off hisset onu… ben göğüs uçlarını emmeye başlıyorum damağımda hissederek yalıyorum ucunu.. sürtüyorum deliğine yukarı aşa hafif hafif tüylerini amcının arasından… hadi onu dibine kadar al içine girerken sertliğini hisset içinde offff veeeee üstüne yavasca geliorum amının sıcaklıgı taaaakiii yüzüme vuruyooo ılık ılık amının içinden suuyun gelmiş uffffff mükemmel görünüyoooo gercekten oo daracık amın dudaklarına birden yapışıyorum deli gibi emiyorummm emdikce morarıyoo sende zevke gelmişin bebegim yala beni sik beni diye kulagıma fısıldıyosunnnnboynunu yalıyorum sıcak sıcak ımmmmmmmmhhhhhhhhhhhhh altımda yavasca kıvranıyosun bedenini iyice sarıyorummmm kollarımlaaaa alt dudagını içime cekiorum 2 mizde deli gibi yalaşıyoruzzzz ufff agzındaki tükmügü bile alıyorum içimeee kollarını iyice ayırdım ve dilimin ucunu gezdire gezdireee gögüz uclarının kenarlarını dilimim kıvıra kıvıra yalıyorummm ohh yaladıkca meme ucların kabarıyoooo veee dil ucumu gögüz ucunu degdrip cekiorum sende saclarımdan tutmusun veee erkegim amıma götüme koy diye inliyosun bedenini kıkıvırıyosun altımdaaa üzerine tükürüpp deli gibi agzımın içine öekip çekip bırakıyorum şap şap diyee seslerle gögüslerini emiyorum bi taraftanda bas parmagımı agzına götürüp yarrak yalıyomuş gibi parmagımı yalıyosun göslerin kapalı zevkten baygın gibisin tamamen kendini bana bıkarmışın ve erkeginin altında zevkten kıvaranıyosunnnuffffffff bi süre gögüslerini emdikten sonra dilimi sürte sürte göbek deliginden yalayarak ıslak ıslak ılık ılık yalaya yalaya ooo daracıkkk amcıgına geliyorum ve baldırlarından kavrayıp iyice ayırıyorum bacaklarını amın kabak gibi karsımdaaa sıcaklıgını hissediyorum veeeee işteee yumuluyorumm amcıgına ufff ateş gibi yanıyoooo amın burnumu dayadım ve içime ceke ceke kokluyorum ohhhhhhhhhhhhhhhh ımmmmmhhhh mis gibi amını kokluyorummmm dilimi cıkarttım am dudaklarınııı yalıyorum arada 2 parmagımı birleştirip amının ortasına şap şap vuruyorum vurdukca titriyosun zevkten ımmmmm dişimle am dudaklarını ısırıyorum amın iyice kabarmış tam yarraklık sikilmelik kıvama gelmişş içinden suların geliyoo yavas yavasss yanaklarıma yapışa yapışa deli gibi yalıyorumm ooooo daracık amınıııı am suyunu içiyorum sankii şılop şılop sesleri cıkartarak yalıyorum amı icine dilimi sokup sokup cıkartıyroum sende tamamen kendini bana bırakmısın yala sikim em beni amımı deş diyeee inliyosun saclarımdan tutup kafamı amına dayyosun iyice zevkten arada baldırlarını sıkıyorum tokatlıyorummm ufffffffff