6 Ekim 2014 Pazartesi

15 Yaşındaki Kıza Tecavüz Etme Noktasına Geldim!

Selamlar arkadaşlar konuya girmeden evvela kendimi tanıtayım hamle Faruk Biçer 17 yaşındayım sizlere 3 sene mukaddema başımdan geçen bir olayı anlatacağım bizim izmirde 2 katlı bir evimiz var esasta gece gecekondu kadar emektar bir ülke babamla annem ayrı yaşıyorlar ben annemle kalıyorum tığ ast katta oturuyoruz öte katımızda kiracımız makbule ana yarısı var makbule teyze 62 yaşında bir kızı ve 15 yaşındada birincil adında bir torunu var kızı narin hastalıktan öldüğünü duymuştum makbule teyze ile torunu yüzey katta yaşıyorlar. Makbule teyzenin torunu ile hiç bir alakam yoktu bir birçok kere gördüm oda parkta oynarken o güne denli böyle bir ilgimin olduğu de bilmiyordum bilgisayar başında CS yaparken karnımın aç olduğunu fark ettim buzdolabına baktım yiyecek rabıtalı birşey yoktu bizim habbe mutfağında gizli bir zulamız var bir kavonuzun içine muhtıra harcamalarımızı bina etmek için dünyalık koyarız zuladan parayı aldıktan sonra markete yiyecek birşeyler elde etmek için hariç çıktım alışverişimi yaptıktan sonra eve çın koyuldum eve geldikten sonra kapıda kiracımızın torunu birincil vardı orak ayı ortalarındaydık katıksız olarak havalar sıcaktı aslının altında endamsız transparan kenarları yırtmaçlı bir şort vardı şort dışından aslının kilodunu görebiliyordum çoğunuz beni kınayacak yalnız asli yaşından eke hasıl bir kız yaşının ufak olmasına rahmen uzun bacaklı balık dolgun bir yapıya sahip gördüklerim karşısında şu denli etkilendim bir süre aslıyı seyrettim elan sonra anannesi geldi eve girdim yatağa uzandım ve kendi kendime söylendim 15 yaşındaki bir kıza nasıl hakeza şeyler hissedebiliyordum lakin evet ahacık o geceleyin mecburiyet car geçti sabahleyin olduktan sonra kalktım elimi yüzümü yıkadım elektronik beyin başına geçtim. O devir haftalık onanizm zamanım gelmişti ben 5-7 günde bazende ayda bir mastürbasyon yaratıcı biriyim internetten açıkça saçık videolara girdim ne yapalım göz bir gerekseme sonuçta masturbasyondan sonra erke kaybedeceğim için bazen içecekleri hazırladım sayaç 12:00 oluyodu 5-10 an sonra boşalmama az bir mevsim kala zil çaldı bizim zil azıcık seda yüksektir o kadar dalmışımki bi anda korkudan şeyimi koparıyordum! bir kaç defa annem aracılığıyla yakalandığım için çıktı reflex haline mevrut köle bu haraket üstümü temizledim kapıyı açtım karşımda makbule teyze ve torunu vardı makbule teyze mesafe keşik işi olduğunda bizim eve aslıyı bırakırdı şansmıdır bilemiyorum o günde bir işi müştak ve aslıyı bizim eve bırakıp bırakamayacğını sormuştu köle ikrar ettim aslıyı salona derece götürüp televizyonu açtım ve odama girip noksan bıraktığım işe devam etmeye hüküm verdim aklımdan asli hakkında nadan şeyler geçiyordu kendimi denetçi etmeye çalışıyordum odadan çıkıp aslının yanına gidip koltuğa oturdum üzerinde japone kollu bir giysi vardı mabeyin keşik şeyimle oynuyordum o anda aklımda yalnızca aslının kalçaları ve bacakları vardı hayatımda ilk kez birini bu derece arzulamıştım hızlıca odama girdim şeyimi çıkartıp mastürbasyon yapmaya başladım eğer boşalırsam ona ön bu isteğim azalabilirdi tam bu sırada birincil kapıyı açıp yanıma girdi pijamam diz hizasında olduğu için hızlıca çekemedim ve kız benim penisimi gördü yaşça küçük olduğu içiş yaptığım şeye fehva verememiş olsa lüzum girdiği üzere artık kısabir süre sonra bende yanına gittim külah oynama vesile ederek aslıyı kucağıma oturttum şeyimi ardı sıra çıkarıp istimna yapıyordum bir yandanda kıyafetini çıkarıyordum aslıyı külliyen soydum koltuğa yatırıp domalma pozusyonuna getirdim penisimi aslının kalçalarına bacaklarına sürüyordum bir yandanda vajinasını elliyordum hayatımda yaşadığım en majör zevkti şeyim domates rengine yaklaşan bir yangı aldı açılmak üzereydim aslıyı arızasız bir şekilde yatırığ vajinasına hak boşaldım yanından ayrıldım aslının kıyafetlerini giydirdim hastalıklı zaman sonra anaannesi gelip aslıyı aldı biraz pişmanlık yaşadım lakin ilk defe hakeza bir keyif yaşadım aradan 6-7 kamer sonra 2 katlı evimizi satıp yeni bir ev aldık o günden sonrada aslıyı ve makbule teyzeyi tek görmedim size tavsiyem hayatınızda buna model bir an yaşarsanız kontrolünüzü kaybetmeyin nadim olacağınız birşey yapmayın.