25 Ekim 2014 Cumartesi

Ailem Ve Ben Çılgınlar Gibi Grup Sikiştik

Merhaba www.esexhikayeleri.org seks okurları.Teyzem hülya istanbulda ögretmenlik yaparken orada evlenmiş ve istanbula yerleserek bizden tamamen kopmustu ve ben teyzemi yıllardır görmemiştim derken bir gün teyzem bize geldi ve eniştemden ayrıldıgını tayininide buraya aldıgını ve artık burada bizimle kalacagını söyliyerek bizim eve yerlesti teyzemi yıllardır görmedigimden dolayı onunla pek samimiyetim yoktu. Bize geldigi gün annemle . beraber salonda bas basa oturarak dertlesmeye baslamıslardıki annem bana oğlum teyzenle özel konular konusacagız sen odana gecersen iyi olur diyerek beni odama yolladı. Bense odamda ne yapacagım diye düsünerek evden cıktım ve bize ait arazimizde dolasmaya basladım bir müddet dolastıktan sonra canım sıkılmıs ve dolasmayı bırakarak eve dönmeye karar verdim. Eve girdigim zaman hala annemle teyzemin salonda konusmaya devam ettiklerini gördüm bunun üzerine artık meraklanarak bunlar benden gizli ne konusuyorlar diye düsünerek salonun kapısının arkasından onları dinlemeye basladım. Teyzemin anneme anlattıgına göre teyzemin cocugu olmuyormus bütün eniştemle beraber bütün doktorları gezmelerine karsın kesinlikle bir care bulamamıslar bunun üzerine teyzemle eniştem oturmus ne yapacaklarını konusarak dostca ayrılmıslar ve teyzemde bunun üzerine tayinini alarak buraya gelmiş. Fakat teyzem hala eniştemden ayrıldıgınada cok üzülüyormus çünkü kocamı seviyordum aramızda hiç bir sorun yok diyordu bunları anneme anlatırken bir yandanda aglıyordu. Annem. Aglama kız ne yapalım her sey kader bak benim evim senin evin sayılır zaten hakanla . bana büyük geliyor hep beraber güzel güzel yasarız bak benimde kocam öldü kızım evlenerek bursaya gitti öteki oglum askerde hakanla beraber yanlız yasıyoruz insanlar her seye zamanla alısıyor bütün acılar zamanla unutuluyor ve hayat devam ediyor sıkma canını. Teyzem. Gözyaslarını silerek galiba sen haklısın ablacıgım hayat devam ediyor gecmişi unutarak . gelecege bakmamız en dogrusu. Annem. Bak kardesim bir yerden baslarken yeniden evlenerek yeni bir yasam kurmayı düsünüyormusun. Teyzem. Ablacıgım bu yasta cocugu olmayan bir dulla kim evlenirki. Annem. Yasında ne varki kız daha otuz dört yasında tas gibi cok güzel kadınsın degme kızlar eline su dökemez. Teyzem. Vallahi abla simdilik . bir sey diyemem önce biraz dinlenip kendimi biraz toparlıyayım bakalım zaman ne gösterir hep beraber görecegiz. Annem. Bilemem tatlım sen her seyin tadını almıs cok güzel bir kadın olarak durabilecekmisin bilemem. Teyzem. Neyin abla. Annem. Seyin dedim ya anlamazlıktan gelme kızım. Teyzem. Aman abla acık konussana ya. Annem. Sikin tadını aldın kızım sen artık siksiz nasıl duracaksınki. Teyzem. Aman abla bu nasıl dertki sikismek için illede evlenmekmi gerekiyorki yeterki sen sikismek iste yola cık seni sikecek bir sürü sikici bulursun vallahi. Annem. Kız sen ne diyon manyakmısın burası istanbul degil ha kücük bir yer sakın öyle bir sey yapmayı düsünme hemen adın cıkar rezil oluruz vallahi. Teyzem. O zaman sen beni bos verde sen kocan öldükten sonra ne yapıyorsun iki yıldır dulsun sikin tadını almadınmıki hasretine nasıl dayandın bu güne kadar yoksa birimi var hayatında söylesene. Annem. Ben alıstım tatlım inan sikin nasıl bir sey oldugunu bile unuttum neredeyse vallahi. Teyzem. Abla sen simdi ciddimisin ne diyorsun eniştem vefat ettikten beri ciddi hiç kimseyle sikismedinmi. Annem. Vallahi billahi yatmadım kızım burası kücük bir yer hemen duyulur milletin diline sakız olursunda sokaga cıkamazsın. Teyzem. O zaman evlenseydin. Annem. Cocuklara üvey baba sorunu yasatmamak için evlenmedim ne yapalım iste kader. Teyzem. Ablacıgım . inan senin kadar sabırlısını görmedim ogullarının gelecegi için tüm zevklerinden vazgecmen büyük fedakarlık inan ben senin gibi davranamam kafama göre evlenecek birini bulamasamda agzı sıkı güvenecek birini buldugum zaman hemen sikisirim nasıl olsa cocugumda olmuyor istedigim gibi sikismekte hürüm. Annem. Aman tatlım ne yaparsan yapta sakın kimselere duyurma yoksa duyulursa mahvoluruz ve hep beraber buraları terketmek zorunda kalırız tamammı. Teyzem. Merak etme tatlı ablacıgım bir sey olmaz ben işimi bilirim kime am verecegime sonra karar verecegim cünkü cok yorgunum ilk önce kendimi biraz toparlıyayım gerisine sonra bakacagım belki sanada iyi bir sikici buluruz bu arada. Annem. Sus kız agzını yel alsın o ne bicim laf. Teyzem. Naz etme biliyorum seninde canın istiyor. Annem. Bak tatlım benim sana bu kelimeleri konusmamdaki neden senin anlattıgın kadarıyla enişte bey seni her gün sektirmeden catır catır sikiyormus sende bu sekilde her gün sikilmeye alıstıgından dolayı sike özlem duyarsın diye dedim halbuki ben iki senedir . yarrak yemedigimden dolayı yarragın nasıl bir sey oldugunu bile unuttum. Teyzem. Orası dedigin gibi ablacıgım hıyar herif sapıktı her gün catır catır sikerdide arada bir hayır yorgunum desemde kabul etmez hatta bazan günde dört beş posta sikerdide gene doymazdı inanmazsın belki ama dogru.