12 Ekim 2014 Pazar

arkadasımın annesi

Merhaba gerceksexhikaye  okurları sizlere arkadasımın annesiyle olan anımı anlatmak istedim ismim celal 25 yaşındayım arkadasım ahmetin annesi melek 1.65 boylarında 45 yasında balık etli iri göğüslü  dul bir kadındı ahmetle biz cok sık görüştüğümüz için evlerinede rahatça girip çıkabiliyordum ancak son zamanlarda melek teyzeye karşı içimde garip duygular ortaya çıkmıştı önümde eğilip kalktığı hiç bir anı kaçırmıyordum artık kalçaları inanınlaz azdırıyordu beni ama bu duyguları aklımdan atmaya çalışıyordum bir gün yine ahmetlerde otururken ahmet duşa gireceğini söyledi annesi ve ben mutfakta başbaşa kalmıştık ve melek teyze sürekli yanlızlığın zor oldugundan bahsetmeye basladı bense gayet normal bi şekilde onu dinliyordum bu arada ahmet dustan cıkmıstı tam yanına giderken mutfak dar oldugu için melek teyzenin arkasından geçerken sürtünmek zorunda kaldım kalçalarına sürtündügüm anda o yumuşaklık aklımı almıştı artık ne yapsam melek teyzeyi düşünmeden edemiyordum tabi zamanla bu duygularımın karsılıksız olmadığını fark etmeye başlamıştım çünki evlerine her gittiğimde melek teyze daha cesur giyinmeye başlamıştı bir gün yine halı saha macından gelmiştik ve ahmet yine duşa gireceğini söylemişti artık kafama koymuştum melek teyze benim kadınım olmalıydı biz yine mutfakta sohbet ediyorduk ve melek teyze yine yanlızlıktan konu acmıstı ve busefer önümde eğilip kalkıyordu gögüsleri eğildikçe sanki dışarı fırlayacak gibiydi sonra arkasını dönmüş tezgahta iş yaparken yere düşürdüğü bezi almak için egilince kalçaları önümde okadar güzel duruyorduki bir an kendimi kaybettim ve yavasca kalkıp arkasına geçtim elimi kalcalarına koydum yavas yavas arkasından sikimi bastırmaya basladım celal dur yapma ahmet cıkacak desede artık ok yaydan fırlamıştı melek teyze senin için deliriyorum günlerdir aklımdan cıkmıyorsun yanlızlığına care olmak istiyorum artık dedim ve yavasca elimi eteginin içine soktum melek teyze yapma nolur görecek desede kulak memesini emmeye basladığımda artık oda kendini kaybetmişti ve uzun zamandır bende seni hayal ediyorum ama korkuyorum erkegim olmanı isitiyorum diyordu amı sırıklam olmuştu tertemiz ve pürüzsüdü yeni temizlemişti arkasında yavaş yavaş sikimi bastırdıkca cok uzun zamandır bunun özlemini cekiyorum erkegim içime gir demeye basladı ama o sırada ahmet dustan cıkmıstı ve hemen toparlandık ahmet yanımıza gelmeden önce kulagıma bu gece burda kal aşkımm dedi artık melek teyze kadınım olmaya cok yakındı ahmetle odaya geçtik ve pc basında takılıyorduk ahmet bi anda cok uykum geldi dedi ve yatmak istedi ve yattık aradan yarım saat geçti ve odanın kapısı acıldı karsımda muhteşem bi gecelikle melek teyze vardı ve bana gelmemi işaret ediyordu usulca yataktan kalkıp odadan cıktım beline sarıldım ve salonun ortasında delicesine öpüşmeye başladık öyle güzel öpüşüyorduki eritti beni sonra yavasca göüğüsünün tekini dısarı cıkarttım hafifce ıssırıklar atmaya basladım bir elimlede amını oksuyordum yine sırılsıklam olmustu cok güzelsin melek teyze dediğim anda ben senin teyzen deil karının hayatım deyince iyice delirtmişti beni amını oksadıkca inlemeye basladı ve korkmustum duyacak sus dedim ama merak etme uyku ilacı attım kolasına top atsan uyanmaz askım sik beni doyur dedi ve yatak odasına geçtik ayakta öpüşmeye devam ederken elini boxerın içine soktu ve hepsini istiyorum erkegim dedi geceliginin ipini cözdüm ve üzerinden düştü sadece kırmızı tangası kaldı yataga attım bacaklarını ayırıp amını emdikce delirmiş gibiydi sonra yavasca dogruldu ve benimkini agzına alıp saxo cekmeye basladı gırtlagına kadar hepsini alıyordu agzına ve bir anda agzına bosaldım bir damlasını bile ziyan etmeden hepsini yuttu özlemişim tadını erkegim dedi hadi gir artık içime diye yalvarmaya basladı ama ben sadece kafasını sürtüp daha cok delirtiyodum sonra hiç beklemediği bir anda dibine kadar kökledim cıglıklar atıp sırtımı tırmalamaya basladı sonra yataga uzandım ve üzerime cıkıp oturdu uzunca bir git gelden sonra tam bosalacakken kalktı ve tekrar agzına aldı agzına bosalınmasından cok zevk alıyormus melegim emmekten heryerini morartmıstım ve sonra onümde domalttım ve arkasına geçip amından köklemeye basladım yine delirmiş gibiydi sonra artık arkadan istediğimi söyledim ama olmaz dedi hiç yapmadım dedi bende herseyin bi ilki vardır melegim ucuracam seni dedim olmaz desede artık deli gibi azdıgı için karsı koyamadı dolaptan krem cıkardı nolur yavas ol erkegim dedi elleriyle sikimi kremledikten sonra yavasca arkasına geçtim hafif hafif bastırmaya basladım ama cok sıkıydı zar zor basını soktum ama yalvarıyodu cok acıyo diye belinden sıkıca tutup iyice yüklendikten sonra bir anda girdi ama yatagı carsafı yırtmıstı melek sonra yavas yavas girip cıktıkca alışmaya baslamıstı ve zevkten gözü dömüştü erkegim diyerek cıglıklar aatıyordu iyiki daha önce yasamamısım bu duyguyu iyiki arkamdan ilk giren sen oldun ilkim oldun kocacım diyodu okadar azgındıki sabaha kadar dinlenip dinlenip seviştik ve artık buldugumuz her fırsatta birlikte oluyoruz 2 yıldır kocasıyım artık arkadan okadar seviyorki delirtiyorum onu gir diye yalvartıyorum melegimi