8 Ekim 2014 Çarşamba

arkadaşımın yeni evli bacısını siktim

Mhrba değerli   sexhikayeleri5.blogspot.com okurları   size 8 ay önce başım gecen bir olayı anlatayım benim bir arkadaşım var evli yeni evli onun bir kardeşi var ismi meral diye güzel fizik deseniz mükemmel ben sürekli arkadaşımın evine annesigilin evine girip çıkıyorum herzaman görüyorum onu zaten gördüm mü ben eriyip bitiyorum çok tatlı biri bundan 1 sene önce nişanlanmıştı bir gün arkadaşımla evde yanlız oturuyorduk evde kimse yoktu eşini annesinin yanına göndermişti arkadaşımda işe gidecekti sohbet falan derken arkadaşımın iş saati gelmişti hazırlanıyorduk gitmek için    arkadaşım bana istersen burda kal bu gece yarıngidersin dedi bana uyar dedim neyse kendi gitti bende evde yanlız kaldım biraz tv.izledikten sonra yattım sabah birden kapı sesine uyandım arkadaşım gelmişdir diye birde ne görüm meral gelmiş birden karşı karşıya    geldik hayırdır ne yapıyon dedi bende akşam burda kaldım dedim sen ne yapıyorsun evde misafir var çoçukların sesinden kaçtım biraz kafa dinleyeyim dedim neyse gel buyur içeriye girdi ama benim kalp atışlarım nasıl hızlandı meral ve ben yanlızdık o birşeyler    konuşuyordu ama ben başka alemlerdeydim bu arada kahvaltı yaptın mı dedi yok dedim sana birşeyler hazırlayım mı dedi peki olur dedim bende banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım bu arada arkadaşım aradı bana mesaiye kaldığını akşam çarşıda görüşelim dedi bende tamam dedim    ama kardeşinin burda olduğunu ona söylemedim neler oluyordu bir taraftan meralle ben bir taraftan abisi eve gelmiyordu aklım karıştı birden bu bende mutfağın önüdeydim meral eğilmiş arkası bana dönük alt dolaptan birşeyler alıyordu o ne kalça öyle içine girmek için    herşey yapardım birden şeytan dürttü neden olmasın dedim onu sikecektim .    ama bir taraftan olmaz diyordum ama sikim oynamaya başladı birden balkona gittim bir uzun ip buldum meral halen mutfaktaydı ipi cebime koydun yavaşça meralin arkasına geçtim geldiğimden haberi yoktu birden ağızını tuttum tezgahın üzerindeki bıçağı kapıp boğazına dayadım sesini çıkarma dedim elimli ağızından çektim ne yapıyorsun abi dedi kes .    sesini yürü yapma abi ne olursun ağlamaya başlatı zırlama dedim hep seni hayel ettim dedim yeter artık benim olacaksın ne    olur yapma abi ben nişanlıyın dedi kafanı yorma sen yatak odasına götürdüm yatağın üzerine yüz üsttü yatırdım kaçmaya çalışıyordu ama    nafile benden kurtulamazdı artık cebimden ipi çıkardım ellerini yatağa bağladım ama sürekli ağlıyordu ağızını bir bez parçasıyla bağladım o kafasıyla    yapna der gibi bana bakıyordu halen kurtulmaya çalışıyordu bir sigara yaktım bende kendimi tanıyamıyardum ama çok güzeldi bu saatten sonra çok geçti artık dönüşü olamazdı neyse artık işimize bakalım dedim pantolonunu çıkarmaya başladım ne mükemmel bir kalça birazdan benim olacaktı    beyaz kilodü göründü teniyle aynı renkti dizlerine kadar sıyırdım pantolonunu biraz kalçalarına baktım kilodunu elimdeki bıcakla keserek çıkardım ben öyle kaptıkça dahada deli oluyordum meral artık çıplaktı bende pantolonumu çıkarmaya başladım bende dizlerime kadar indirdim yarrağım odun gibiydi elimle biraz yarrağımı okşadımmeralın amıda çok güzeldi hafiften kılıydı kafamı amına dayadım .    yalamıyordum adeta yutuyordum amının dudaklarını ağızımın içine kada r alıyordum ıstırıyordum amı kızarmıştı o kalçalarını sağa sola oynatıyordu ayağa kalktım yarrağım sulanmıştı oda anlamıştı artık finale doğru yaklaştığımızı kafasını sallıyor kalçalarını    oynatıyordu ne demek istediğini biliyordum yapma abi benim yarrak kaltıktan sonra gerisi boş.ama o onu amdan sikeceğimi sanıyordu kulağına eğilip .    korkma seni amdan sikmeyeceğim o güzel götünden yaracağım seni amın sevgili nişanlına kalsın dedim arkasına geçtim sikimin başı sulanmıştı kafasına iyice yaydım kalçalarını arasına girdim sıcacıktı daha yapmadan boşalacaktım sanki biraz git gel yaptım daha sonra yarrağımı göt deliğine dayadım    hızlıca yüklendim kafası girmişti ama nasıl acı geçiyordu elimle saçlarından tuttum yüzüne baktım kıpkırmızı olmuştu nasıl hoşuna gittimi meral biraz    daha girdim benim her girmeme dahada acı geçiyordu amaçok güzeldi artık meral benimdi yarağımın yarısını içine sokup sokup çekiyordum götü    biraz alışmıştı ama köklememiştim ben biraz hızlandım birden durdum hepsini kökledim ben kökleyince unu başı şahlana at gibi yukarıya kalmıştı    iki üç defa sert sert girip çıktım nasıl bir acı geçiyordu bilemezsiniz ama bende zevkten ölmek üzereydim artık dayanamıyordum ben iyice hızlandım sanki bir jokey gibi gidip geliyordum birden götünün içine boşaltım harikaydı bir iki dakika içinde öylece bekledim sonra    çıktım içinde meral harikasın mükemmelsin dedim meral ağlamaktan başka birşey yapmıyordu uzun uzun götüne baktım elimle kalçalarını ikiya ayırdı göt deliği kızarmıştı kalktım diğer odaya gittim bir sigara daha yaktım düşündüm ne yapacaktım meral söylerse diye kara kara düşünürken birden aklıma fotoraflarını çekmek geldi aklıma i fikirdi böylece kimseye söyleyemezdi zaten götten siktim kızlığıda sağlamdı sigaramı içip yanına gittinm öylece    yatıyordu telefonu mu çıkardım iplerini çözdüm yatağa sırt üsttü yatırdım kımıldar hali yoktu zaten üzerindekileride çıkardım gögüsleri çok güzeldi benim    yarrak terrak uyanmaya başladı çırılçıplak yatağın üstünde yatıyordu elimle biraz gögüslerini okşadım taş gibiydi neyse önce şu fotoğraflarını çekim sonra    gene sikerdim 10-15 tane çektim benin yarrak kalkmıştı tekrar ama bu sefer sevişerk sikecektim bacaklarını ayırdım arasına girdim boynunda yalamaya    başladı gögüslerine doğru indim gögüslerinin uçunu yalıyordum manyak birşeydi göbeğine inip göbeğinin içine dil darbeleri attım yavaş yavaş bacak arasına indim amını yalamaya başladım ara sıra ona bakıyordu o sadece tavana bakıyordu amını iiyce yaladıktan sonra bacaklarını havaya kaldırdım boynuma    koydum yarrağımı götünün deliğine getirdim hızlıca girdim yüzü ekşimişti başka bir ses yoktu gidip gelmeye başladım çok güzeldi hayatımda böyle sikişmemiştim elimle gögüslerini okşuyordum birkez daha boşalmıştım içinde çıktım ikimizde çıplaktık karşısına geçip oturdum daha ben doymamıştım ona ama    yeterdi akşam olmak üzereydi abisiyle çarşıda buluşacaktık biraz bekledik sonra .    kalk üstünü giy dedim ama hiç takadı yoktu bende yardim ettim içeri odaya götürdüm ama yürümekte zorlanıyordu koltuğa oturttum bana bak dedim bundan kimseye bahseymeyeceksin yoksa fotoğraflarını herkese dağıtırım dedim    şimdi hiçbirşey olmamış gibi eve git buraya hiç gelmedim tamam mı bana uzun uzun baktı kafa salladı o eve göderdim .    ama ben halen endişeliydim ya söyler diye neyse bir iki gün bekledim bir ses çıkmadı tamam dedim bu iş oldu demek ki kimseye söylememişti güzeldi bir hafta sonra tekrar abisinin evine gittim eşi gelmemişti evde yiyecek birşey yoktu    abisi bana meral gelecek bize birşeyler hazırlar dedi içimden tamam dedim meral geldi beni görünce şok oldu hoşgeldin meral dedim    soğuk bir şekilde hoşbulduk dedi neyse meral mutfağa girdi bizde abisiyle balkonda oturuyorduk meral birşeyler hazırlıyordu ben degöz uçumla meralı    süzüyordum içimden o gün geçti bütün vucudunm titredi abisi içeri gitti biz meralle bakışıyord uk elinden gelse beni bir kaşık suda .    boğacaktı abisi birden ben ekmek alım gelim dedi bende hemem fırsattan istifada balkondan eve içeriye girdim arkadaşım sen gelene kadar bende içride biraz uzanım dedim tama m uzan dedi meral nereye abi dedi ekmek almaya dedi meral birşey yapamamıştı abisi çıkar çıkmaz meralin yanına gittim elinden tutup içeriye götürdüm fazla vaktim yoktu hemen koltuğun üstüne oturup meralide bacaklarını ayırıp kucağıma oturttum yapma abi ne olursun diyordu ben dudaklarını öpmeye çalışıyordum dudaklarını benden kaçırıyordu elimle gögüslerini sıkmaya başlamıştım deli olmuştu oyapma ne    olur diyordu fazla vaktim yoktu sikim mi sikmeyim imdiye düşünüyordum sikecem dedim dayanamıyorum meralı ayağa kaldırdım ters çevirdim pantolonunun düğmelerini hızlı bir şekilde açmaya başladı dizlerine kadar sırırdım kilodunu elimle aşağa indirdim bir taraftanda bende pantolonumu çıkarıyordum ellerinikoltuğun üstüne koydum domaltım    heme sikimigöt deliğine dayadım birden yüklendim meral ahhh dedi ellerimle kalçasını tutup kendime çektim hepsi girmişti hızlı hızlı gidip gelmeye    başladım meral ah ahh ahhh diyordu abisi gelir diye korkuyordum ama bir taraftanda acayip zevk alıyordum birden boşaldım hemem üzerimi giydim sende çabuk ol dedim o da hemem üzerini giyindi mutfağa gitti ben hemem uzanmış numarası yaptım 1dakka sonra abisi geldi az kalsın yakalanacaktık bir derin nefes aldım bende kaltım ne o kızarmışsın bilmiyorum yorgunum herhalde ondandır dedim .    güldü bilmiyorki bacısınısiktimde kızardım içimden güldüm ondan sonra merali iki defa daha siktim zaten fazla sürmedi meral evlendi yolu biz açtık gerisini kocası getirsin halen onu canım çekiyor hikayem