8 Ekim 2014 Çarşamba

babamın mütşih yarrağı

Merhaba değerli  sexhikayeleri5.blogspot.com okurları  ben 7 yıllık evli kocasındanda ayrılan 3 yıllık bir dulum babamda öyle oda daha çok öncelerden beri zaten dul bir adamdı ben kocamdan ayrılıp bab evine döndüm bir yıl kadar geçmemişti bile daha ama ben zaten çok fazlada erkek zevki çekmeyen birisi idim öyle gidiyordu oda olmadı ayrıldım biz babamla idik artık evlenmiye korkuyordum evlenmem ben artık diuyordum babama hep babamda ben bile evlenmek istiyorum sen nasıl daha evlenmessinki diyordu bana senin daha evlenmen zamanı arzualrını yaşaman zaanı diyordu babam çok bide ikna kabliyeti olan birisididir öylede oldu ben kendiliğmden sanki babama beni sik artık dergibi bir dudrma gelmiştim böyle bile kaç yıldır yaşamadığım bir zevki yaşıyordum bunu babam zaten anladı bu gece seninle olalım bari dedi bana ne dersin kızımmmm dedi bende ne bleyim baba sen bilirisn dedim ben bilirsem tamm işte dedi beni yakaldığı gibi benim yatağıma getirek benim dudkalrım ıemiyor memerimi elliyor sıkıuyor vede beni çıplacık ediverdi ben tam gencecikibirdişi idim babam beni öyle bir emmeyte yalama başaldıki bana o büyük yarağını elletiyor amın üzüeürnbe sürtüyor memerime ucalrını vede ağzıma sokuveriyordu innaılmaz bir zevki yaşamaya başalamıştım bile ve benim am deliğimede ayarağını dayadı ve birden bie benim amın derinliklerine öyle bir soktu köklediki ben delirdim sanki ahhhhhhhbabacımmmmmmmmmerkekğimmmmmmmmdiyerek inliyordum babam öyle bir sikmeye sokmaya başaldıki o dik memerimi bacakalrımı dudkalrımı emdikçe yaladıkça ısırdıkça beni canavar giib sikiyordu ğparçalıyordu ve ssabaha akdar bu zevki bana çeşitli şekşlere geritetek sikiyor sokuyordu ve o gecede yaşadığım zevki yıllardır bilmedim tatamadum yaşamadımdı o gece bir ilk ti ben artık babamı bırakırmıyım oda beni bırakmıyordu artık biz karı kocadan bile ileri derecede bir zevki zevki yaşıyorduk gece günüdüz demeden hemde deflalrca nr zaman canımız isitiyorsa beni artık götrtende amdanda isitediği kadar sikiyordu babamın içinde bulunmaz bir naladı artık benim memerimi emdidkçe yaladıkça amı yarağı hep dimdik duduryor ben onun üzeürnde uyuyordum sanki beni bastıkça basıyrdu üzeürne zıpzıp zıplıyordum ve biz ondan sonrada   daha hiç ayrılmadan 2 yıldır böyle devam ediyoruz daha hiçte doymamış gibiyiz şimdi böuuyle gidiyor ama ileride ne olur bizde bilmiyoruz şimdilik ama inanmıyacağınız bir zevki yaşıyoruz