6 Ekim 2014 Pazartesi

Dolmuştan Eve

Selam bu siteyi uzun bir süreden beri izlem ediyorum ve kul başımdan sabık bir hikayemi tercüman olmak istedim.Öncelikle sizlere kendimi lansman benim girişim sezgin, 20 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim.Başımdan geçen olay ise bundan 15 gündüz evvel geçti.Sabah okula sürmek için er kalkmıştım zira aksam ertesi günkü sınavıma dayanıklı çalışamamış ve okulda arkadaşlarla çalışıcaktım.Evden çıktım ve meşbu beklemeye başladım.bütün gelen dolmuşlar ağzına denli doluydu en sonunda bitane binebileceğim dolmuş geldi ve sıkış tıkış bindim. Benden 1 durak sonra 35-40 yaşları arası üstünde krem rengi bir gömlek altında siyak bir pantolon olan bir hatun bindi.İlk başlarda aklımdan on paralık geçmeyen şeyler bayanın bana temaslarıyla aklıma gelmeye başladı ve ona sürünmek istedim.Çok zordu fakat uğur benden yanaydı çünkü e-5`te acayip gidiş geliş vardı.İlk 5-10 dk.bişey olmadı dolmuş adamakıllı dolmuş ve adımatacak mevki yoktu fırsat bu okazyon deyip arkadan acıklı çarpmış gibi yapmaya başladım. hanım hiç aksülamel vermiyor güya bilakis sürtmem için aradaki mesafeyi kapatıyodu.Artık zamanın geldiğini anladım ve benim ufaklığı değdirmeye başladım şayet bunada aksülamel vermez ise enikonu yapışıcaktım.Biraz sürttüm çekildim ve o an on paralık beklemediğim bi aksülamel aldım `devam et` peki kimsenin duyamayacağı bir selen tonunda devam ten dedi.Ben ilk başlarda beş altı şaşırdım lakin sonra sıkı dayandım.Bayan eliyle pantalonumun üstünden sikimi okşamaya başladı.Bir süre sonra fermuarımı açarak hariç çıkardı bağımlı ben heycandan dışarı çıkartır çıkartmaz boşalıdım.Onun o etli kalçalarına dolgun gögüslerine ellemek istiyodum yalnız daha çok boşalmıştım. Bunu gören hanım istersen kısımlar evde devam edelim diyerek bana telefon numarasını verdi.O devir sınavım şu denli kuruyasıca geçti ve bütünlemeye kaldım zira kaşık düşmanı aklımdan hiç çıkmadı.Akşam ise sınavdan kaldığıma değmiş zira öyle bir kısımlar bir elan yaşanmaz.