6 Ekim 2014 Pazartesi

Herşeyi Kendi Istedi

Ilk ilkin herkeze slm hikayem biraz uzun olacak böye olmasi gerekiyor. Bizim komşulardan birinin şu denli berceste bir kizi vardi sarişin uzun boylu yeşil gözlü bunca meczup bir güzelligi vardi bu bana bakmaz diye sadece onu 31 cekerken imge ediyordum ben ise 1. 80 boyunda sonsuz espirili o kadar kendimi kıvrak bulmayan dir genctimldugunu ve kndisininde arslan burcu oldugunu söyledi kul ona sördum diyerek bir kelime kullandim neyse ben terasa sigara icmeye ciktigimda yanima geldi ve duvarda otururken ellerimin dair otrurdu ben adata şok olmuştum ve emniyetli deyildin onun bu hareketi yaptigindan acıklı yalaz kadar olmuştu derken gözlerimin icine bakti ve ateşlice beni öpmeye başladi hala ben olayin şokundaydim ve kendimi ona biraktim dakikalarca beni optü ve bende artık kendimi tayin zamanim gelmişti coktan elimi aşagiya çın indirdim ve okşamaya başladim eminimki onun ilk deneyişiydi ve şu denli heycanli dem alip veriyordu icerde ailelerimizin oturmasina rağmen biz atmaca sevişiyorduk ve bati hafif elimi icine sokmaya başladim dudaklarimi isirmaya başladi ve beni gani kışkırtma ediyordu ben penisinimi cikardigimda agizi çıplak kalmişti fırsat vermeden ona yalamasini istedim baylanlık edercesine kafasini aşagiya bastirdim adada dondurma yalar kabilinden yalama başladi delirecek gibiydim agzina bir kol boşaldim bir yandan korkuyordum bir yandanda aklimdan gecmeyen hatunu sikmek bana feyiz veriyordu pantolununu indirmesi istedim o burada gayrimümkün diyip beni bahcelerinin karanlık bir bölümüne götürdü her madde benden yanaydi icimdeki korkuyuda imdi atmiştim ve cok rahattim neyse kendi ellerimle pantolonunu indirdim ve o daracik amcik karşima cikinca şaşırtıcı oldum iyi sıkı oldugu icin yalamak istiyorum dedim bu tün ben seninim istedigini yap diyince kafami soktum bacaklarinin arasina sarişin hanım kipkirmizi olmuştu iyce şişmeye kalmadan boşaldi senin kalori henüz bitmedi güzelim dedim ve onu yere yatirdim kizligini almami isyermisin dedigimde güya beni duymuyordu ve bende dayanamadim ve hafif yacvaş icine benim koprayi salmaya başladim cildiracak gibiydi bagirtilarini dudaklariöm önlüyordu ve ağır yavaşta sokuyordum ve icine iyce girdiginde bir an dudaklarim kacti ve bir vaveyla basti kimse duymamiş olsa gerekki iyce gidip gelmeye başladim ve icine bir kez elan boşaldim her yerini yaliyordum arkasini dönmesini istedim katiyen imkânsız cevabini alinca abat ne dersen bile kizim ben senin bugün bütün deliklerini dolduracam on paralık kacarin nanay dedim ve bunu zorla yüzey ğüstü yatirdim yalvarmaya başladi ve ufak ufakda gözünden yaşlar akmaya başladi çatlak gibiydim ve on paralık merhametsizce sokmaya başladim girmiyordu tekrar denedim yeniden ve tekra cigliklari git gide cogaliyordu ve kanlarda damlamaya başlamiş ti coktan kendini siktigi icin güya biri mengeneyle sikimi sikoyor üzere oluyordum ve elan okkalı hoşuma gidiyordu her yerimi tirmiklamişti git gel yaptiktannsonrada götünün icine boşaldim o bu arada 3 boşalişi olmuştu ve ikimizde geberik gibiydik ayaga kalkacak halim yoktu ve o yanimdan kacarak uzaklaşti ben ise yeniden dönmedim evime gittim yüzümdekileri yikadim ve yattim sabah oldugunda babam ne oglum bu durum dediginde baba yok birşey çıngar yaptim ne sanarak dediginde kendi istedi peder benim bir sucuk yoktu dedim ve hikâye kapandi ondan sonra bir iyi beraber olduk inanin sizze imkansiz mevrut kiz kolaylıkla sikmek bir hayli okşayıcı bir ihtisas