6 Ekim 2014 Pazartesi

Istemeyerek De Olsa

Herkese selam ben adana dan yazıyorum. Bekarım. Burdaki hikayelerin çoğu gerçekmi değilmi bilmiyorum. Benim yazdığım hikayemede inanacağınızıda bilmiyorum. stratejik olan inanıp inanmamak değil mühim olan paylaşmak. Benim hikayem tarif geçirmek istemediğim evli bir bayanla geçti. Benden şunca hoşlanıyor,beni şu denli aynalı buluyormuş. Ben bunun on paralık farkında değildim. Bunu bana söylemeyi defaatle düşünüp cüret bulduktan sonra söyledi. Evlerinde otururken bana manalı manalı sözler söylüyordu. Ben bu sözleri anlamamazlıktan geliyordum zira onunla hakeza bir bağlantı yaşamayı düşünmüyor ve aklıma üstelik getirmiyordum. Eşi tün işe gittiğinde akşam vakit 3-4 lere denli dışarda bahcede otururdu. bende eve şeb zaman 11-12 üzere gelirdim. sebep bu saate kadar dışarda oturuyorsun niteleyerek sorsrdım canım sıkkın derdi hep,bende geçerli olmak istermisin derdim oda konuşunca sıkıntım gececekmi âdeta derki bende illet gecmesinki derdim sevinçli derdini söyle bakarız caresine dedim. Ama söylemedi. dü devir sonra annesinin yanına gitti. Aradan 2 hafta gecti gecmedi cep tlf ma mesajlar göndermeye başladı. cemi derdini anlatırdı. Derken mesajlaşmalar sürerken mesajının birinde güzeşte derdimi sormuştun kul sana söylüyorum dedi. Derdide benden geniş hoşlandığını,senin üzere bir erkeğe malik bulunmak istediğini yazmıştı. bende ne yazacağımı bilemedim. böyle bir şey inanın onunla düşünmüyordum. Bende ne ehil olgunlaşmak istiyorsun dedim. Kocasından sevgiye,sahipliliği görmediğini bunu senden istiyorum demesi beni düpedüz mebzul şaşırttı. bende bunu sana nite verecem dedim göz bana benim herşeyime iye olarak diye cevapladı. bende herşeyin derken vücudunmu diye yazdım göz beli dedi. lakin vücuduma sevgi,saygı,sahiplilik göstererek iye olacaksın,eğer istiyorsan zaman gelirim beni garajlardan kırmızı diye yazdı. Bende ok dedim. nısfınnehar saat 13-14:00 kabilinden tlf actı geldim diyerek bende arabamla gidip garajlardan aldım. Inanın civar ne diyeceğimi bilemedim,,çok utanıyordum zira hakeza bir şeyi beklemediğim için amma ne yapalım aha bir kere girdik bu işe arabayla göl kenarına bir yere gittik yaban bir nokta elhak neyse hayâlı yüzlerle konuşmaya başladık derken elini tuttum inanın heycandan bayılacak sandım. Neyse ellerimle okşamaya başladım ve hakikaten abartmasız söylüyorum elan seksüel ilişkiye girmeden gacı bizatihi gecti. öpüşmeler falan derken sevişmeye devam ettik. Ilerliyorduk onun amacına rast içine buyurmak istiyorum dediğimde bana iyi sanarak cevap verdi peki münasebet dedim hayır şuan bilmiyorum doğrumu yapıyoruz acep pekâlâ doğruca yapmıyoruzda mesajlarında münasebet böyle bir şeyler yazdın dedim. Yaa yazdım oldu istiyorum seni yalnız bilmiyorum doğrumu acep diyince ben sonuç çekildim. Bir müddet sonra kendisi sokulmaya başladı. O işi yapmadan olmazmı niteleyerek sordu bana köle nasıl yani yapmadan ne malik olacaksın bana dedim. Olmazmı dedi bende dikine gerçekleşemez dedim. peki seni başka şekilde rahatlatayım o zaman dedi kul elbette dedim bana bırak dedi elleme evet bıraktım dedim. Içine girmemi istemeyen hatun kişi benim penisi çıkarıp ağzına almazmı inanın öyle bir somuruyorki aklım duracak sandım. Inanın hayatımda ilk saksoyu o bayan yaptı ve hala başkada yapmadım. Içimden sex istemeyen içine girmemi istemeyen hanım öyle bir somuruyordu ki hoppadak bunu dal üstü cevirdim ve kot pantolunu indirdim suni masnu diyordu ama istediği apaçık belliydi. Hemen pantolunu cıkardım ardında kilotunu ve benim penisi aheste falan değil simultane köküne denli soktum. Sokunca bu titremeye başladı ve devam et devam et sanarak bağırmalara başladı. Sokuktuktan sonra bir birçok dakika geçti geçmedi bu boşaldı. Azdığı herhalinden belliydi. çünkü annesi gilden gelmişti kocasıyla 2 hafta ilişkiye girmemişti. Sonra bende boşaldım. Toparlanıp evin yolunu tuttuk onu ayrıksı bir yerde bıraktım. Onunla istemeye istemeyede olsa ilişkiye girdim halada giriyorum. Istemememin amil i ise ilişkiye girdiğim insandan hoşlanmam gerekli ondan böyle bir nesne beklemediğim için ilişkiye girmeme mukabil hala hoşlanmıyorum. çünkü bana muhalif zararlı bir şey yapmasından çekiniyorum. Adımı çıkarmasından çünkü ilişkiye girdikten sonra hakeza bir şey yapmaya meilli birisi olduğunu gördüm. Anlattıklarımı hakikat bulup bulmanız hiç önemli değil benim için bu konunun doğru olduğu dur.