9 Ekim 2014 Perşembe

komşumu kocası yokken becerdim

Merhaba değerli  sexhikayeleri5.blogspot.com okurları ben kenan istanbulda yaşıyorum 35 yaşında yakışıklı biriyim arzu bizim alk katta oturan çok seksi birisi oldum olası ona hastaydım ama bir türlü yaklaşamıyordum sonuçta oda bende evliydim bir akşam evde otururken kapı çaldı gelen arzunun kocası hakandı hakan bana kombide arıza oldugunu bakıp bakamayacagımı sordu elimden tamirat işleri geldigini biliyordu bende arzuyu görme fırsatı dogdugu için hemen kabul ettim beraber aşagıya indik kombi mutfaktaydı içeri girdigimizde arzu bulaşık makinasını düzenliyordu egilmiş müthiş götü ortaya çıkmıştı üstünde dar eşofman ve göbegini hafif açık bırakan bir bady vardı merhabalaştık ben kombiyle ugraşmaya başladım o anda hakanın tel.i çaldı hakan konuşması bittikten sonra benim çıkmam kusura bakma dedi arzunun suratı asılmıştı ama eşi sinirli bir şekilde yolculadıktan sonra mutfaga döndü bir sigara yaktı masaya oturdu havadan sudan konuşmaya başladık ben artık tamiratı bırakmıştım arzunun karşısına oturdum sohbet devam ettik arzu yalnız kalmakta şikayetçiydi hakanın onu yalnız bıraktıgını geceleri yalnız kalmaktan bıktıgını anlatıyordu bunları anlatırken gözlerime manalı bir şekilde bakıyordu bende ne olacaksa olsun dedim ve benim senin gibi bir eşim olsa evden çıkmazdım dedim bir an oda şaşırdı ve sonra gülerek ne yapardın dedi ben gerçekten bilmek istiyomusun dedim evet dedi bende evde onu sürekli çırılçıplak gezdirirdim ve evin her köşesinde sikerdim dedim arzu bana bu kadar azgınmısın dedi evet hemde çok dedim her akşam seks yapar günde iki üçkerede 31 çekerim dedim arzu bir süre bir şey demedi sonra yavaşca kalktı üstündeki badyi çıkardı muhteşem gögüsleri ortadaydı sütyensizdi ben şaşırmış öylece kalmıştım sonra bir hamlede eşofmanını sıyırdı altında külot yoktu muteşem bir vücudu vardı bana döndü ve işte çırılçıplak kaldım dedi hakan beni sikemiyor artık dayanamıyorum dedi bende ayaga kalktım bir çırpıda soyundum dudaklarına yapıştım ve ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık bir yandanda amına elimi attım ve oköamaya başladım hemen sulandı dudaklarından boynuna ordan kulak memelerini yalamaya başladım biraz egilip memelerini yalamaya başladım arzu inlemeye başlamıştı arzuyu sandelyeye oturtup bacaklarını araladım amı tertemizdi dilimi yaklaştırıp yalamaya başladım çok güzel tadı vardı dilimi amının içine iyice sokuyordum arzu artık çıglıklar atmaya başlamıştı ohh harika mmımmm diye sesler çıkarıyordu bu beni dahada azdırıyordu artık amını agzımın içine sokabildigim kadarını sokup emiyordum hafif ısırıyordum arzu daha fazla dayanamayıp titreyerek çıglık atarak boşalmaya başladı bütün akan am suyunu yalayıp yuttum ayaga kalktım sikimi arzunun eline verdim arzu biraz okşadıktan sonra sikimi agzına soktu agzı ateş gibi yanıyordu müthiş yalıyordu oda aynı ona yaptıgım gibi sikimi vakumlayıp içine çekiyordu 10dk kadar yaladıktan sonra bende geliyorum dedim sikimi agzından çıkarıp bana 31 çekmeye başladı bende fazla dayanamadım ve arzunun gögüslerine dogru boşaldım ikimizde biraz rahatlamıştık birer sigara yaktık sigara içerken bir yandanda birbirimizi okşuyorduk arzu yeniden ıslanmaya başlamıştı ayaga kalktı elimden tuttu beraber banyoya gittik duşa girdik arzu duşta egilip sikimi tekrar agzına aldı ve yalamaya başladı sikim tekrar taş gibi olmuştu duştan çıktık salona geçtik ben arzuyu yuz üstü kanepeye yatırıp ayaklarını yalamaya başladım ayak parmaklarını agzıma sokup yalıyordum arzunun çok hoşuna gitmişti yavaşca yukarılara çıkıp kalçalarını yalayıp öpmeye başladım kalçalarını aralayıp amını ordan göt deligini yalamaya başladım göt yalamaya bayılırım arzu artık inlemeye başlamıştı ohh harika diyordu göt deligini iyice aralayıp dilimi sokuyordum arzu kıvranıyordu biraz daha yalayıp ters çevitdim ve bu sefer gögüslerini yalamaya başladım ordan yavaşça aşagı göbegine aordanda amına inmiştim amını yine vakumlamaya başladım amının suyu sel gibi akıyordu sok artık dedi arzuyu önümde diz çöktürdüm sikimi agzına verdim biraz yaladıktan sonra domaltıp bir hamlede sikimi soktum arzu müthiş bir çıglık atmıştı biraz bekledikten sonra hızla girip çıkmaya başladım ben sikimi amına soktukça arzu inliyor çıglık atıyordu iki elimle kalçalarından tutup vurmaya başladım şakkşakk diye çıkan sesler ikimizide deli ediyordu sikimi cıkardım kanepeye oturdum arzu yüzü bana dönük şekilde sikimi tuttu ve amına soktu köküne kadar girince ohhhh diye ses çıkardı ve oturup kalmaya başladı amının içi ateş gibi yanıyordu arzu sikimin üstünde zıplarken bende gögüslerini okşayıp sıkıyordum arzuda bende inliyorduk bir süre daha zıpladıktan sonra çıklıkları arttı ve ohhhhh ahhhhh sesleri arasında içime boşal amımı sula dedi bu sözler aklımı başımdan aldı ve bende ahhh heliyorum aşkımm dedim arzu bende geliyorum erkegimmm dedi ve aynı anda titremeye başladık arzunun amını istedigi gibi sulamıştım arzu kollarıma yıgıldı kaldı ikimizde nefes nefese kalmıştık yavaş yavaş kendimize geldik arzu harikaydın canım gerçektende söyled gibi azgınmışşın dedi hakan beni hiç böyle sikemedi dedi bende sende müthişdin canım cok güzeldi dedim saate baktıgımda 2 saat sevişmişdik ben kalktım giyindim arzuyla kapıda uzun uzun öpüştükten sonra çıktım mutlu şekilde eve gittim eşim geç kaldın dedi hakanın bizi yalnız bıraktıgından haberi yoktu arızayı ancak hallettim dedim ve bir postada karıma attıktan sonra mutlu bir şekilde uyudum.arzuyla ilişkimiz 6 ay kadar sürdü bazen onun evinde bazen benim evde her fırsatta sikiştik şu an başka şehirde eşinin işi nedeniyle ama yakında dönecek bende ogünü dört gözle bekliyorum seks isteyen bayanlar eşini başkasıyla düşünen erkekler ve üçüncü arayan çiftler ekleyin.