6 Ekim 2014 Pazartesi

kuzenimin götü

selam değerli sex hikayeleri okuyucuları ben recep yaşım 19 esmer tenli kahverengi gözlü biriyim neyse hikayeme geçiyim hemen babam ın halası hastalandı ve hastane ye götürdüler hastane de bizim evden yürüme 10 dk falan işte hastane ye benden 1 yaş küçük olan elif de gelmişti elif 18 yaşında sarışın yeşil gözlü uzun boylu bir kız ben bunun geldiğini duyunca hemen hastane ye gittim ama hiç bir art niyet yoktu içimde hastane ye gittim hastayı gördüm oturdum 20 dakka falan tama eve geçerken akrabalarımın orda kalacağımı duydum haliyle elif te kalıcak tı ben elife istersen bize gel kalırız dedim hhem annemlerde tatilde ben izin alamadım gidemedim takılırız rahat rahat dedim kabul etti eve yürümeye başladık yolda hiç konuşmadık eve geldik kuzen hemen salona yüz üstü yattı bu kendinden geçmiş bende diğer koltuk ta tv izliyorum bu arada elifin yanında top atsan uyanmaz uykusu çok ağır dır elife seslendim cevap vermedi burda yatıp belini ağrıtmasın dedim ve yanına gittim tam uyandırcaktım ki bacakları na kaydı gözüm ama ilk kez böyle bişey olmuştu hemen kendimi topladım ve elifi uyandırmaya çalıştım uyandı kuzen ben açım dedi bende yemek yapalım dedim tamam dedi ve su kaynatmaya başladık makarna yapcaktım su kaynarken konuştuk havadan sudan işte su kaynadı makarnayıı yaptık falan yedik içtik o mutfağı topladı bulaşıklar az diye makine ye koymadı elde yıkamak istedi tamam dedim ben masada düşünürken bu arkası bana dönük bulaşıkları yıkamaya başladı benimde gözük yine kaydı ve bacaklarına bakmaya başladım kendimi alamadım çok güzel bacakları vardı 2 dk baktıktan sonra donum u ıslandığını gördüm hemen gidip banyo yaptım üstümü değiştim kendimi değişik hissediyodum televizyon izlemeye başladık kuzen in telefon çaldı akraba nın işi uzamış ve 1 hafta burada kalıcaklarmış bi pansiyonda elife istersen gel dedimiş ler elif yok ben rahatım burda dedi ve kapadı teli kuzen bizim iş uzadı 1 hafta burdayım dedi bende süper dedim o gün öyle geçti uyuduk uyandık falan kahvaltı faslı kuzen evi süpür dü ben yoruldum az uzanıyım dedi bende tamam diyip salona geçtim bi süre sonra telefonumun şarjı bitti odaya gidip şarjı alıcaktım odaya girdim ve gamzenin beli açılmış götü gözüküyodu azcıkben ilk başda utandım ama sonra hoşuma gitmeye başladı ve kapının oraya geçip 31 çekmeye başladım tam geliyodum kuzen uyandı ve recep napıyosun dedi bende açıklayabilirim dedim ne açıklaması beni düşünerek mi azıyosun dedi bende hayır öyle değil ya dedim elif tamam sus dediben hemen salona geçtim düşünmeye başladım 10dk sonra elif geldi ve recep kusura bakma seni öyle görünce şaşırdım dedi bende tamam sorun yok dedim yanıma oturdu ve bana baktı kız arkadaşın varmı dedi bende yok dedim peki hiç bi kızla yattınmı dedi bende hayr dedim biraz bekledikten sonra bu dudaklarıma yapıştı ben şaşırdım ve ittirdim beni istiyosun biliyorum dedi bende ama biz kuzzeniz dedim der demez öpmeye başladı bi süre sonra bende kkarşılık vermeye başladım 10 dk rahat öpüştük ben tişörtümü çıkardım hemen bu vücudumu yalamaya başladı ben bekliyordum ve oda çıkardı üstündeki ni ben emen yalamaya başladım sütyeni ni çıkardım ve memelerine yapıştım ısırdım emdim falan sonra bu benim pantolon u çıkarmak istedi beni kaldırdı ayağa ve pantolonu indirdi sadece boxer le kalmıştım elini attı biraz elledi sonra boxer i çıkardı benim yarrağım ortaya çıktı 18 cm ydi bu biraz elledi 31 çektirmeye başladı bana ben gelmek üzereydim hemen ağzına aldı ve ağzına boşaldım ağzından taşöıştı yaladı yuttu hepsini artık yalamaya başladı ben hemen kaldırıp şortunu çıkardım altında tanga vardıonu kenera çekip yalamaya başladım amını daha önce el değilmemiş ti bile ben yalamaya başladım bu zevke geldi kafamı bastırmaya başladı ben hemen arkaya geçtim banyodan kremi alıp sikime sürdüm götüne sokucaktım elife canın biraz yanar ama sonra zevk alırsın dedim tamam dedi götünü parmaklarımla genişlettim biraz sonra yarrağı dayadım götüne zorladım başı girdi bu bi çığlık attı ağzını kapadım kendime çektim ve yarrağımı tamamen soktum gözünden yaş gelmişti ağzını bırakırım ama bağırmıycaksın dedim kafasını salladı bende bıraktım bana tokat attı hayvan yavaş dedi ben bunu aldım kucağıma yatak odaasına götürdüm pompalamaya başladım çok hızlandım sonra boşaldım götünün derinlik lerine biraz dinlendik sonra bekartini vericekmisin dediemin değilim dedi bende ver bak bişe olmaz dedim tamam dedi ama ne olucağından haberi yoktu ben bunu yatağın köşesine çektim yavaşça amına sokucam dedim başını soktum bu bağırdı geri kaçtı kızdım biraz sonra birden kökledim biraz gitgelden sonra kan geldi amından umrumda değildi devam ediyordum hızlandım kucağıma aldım hemen kucağımda zıplattım biraz sonr amından çıkıp arkasına geçtim domalttım onu götüne soktum vuruyodum şap şup sesler çıkıyodu bıraktım bunu sonra yatıp dinlendik biraz ertesi gün bi başladık 1 hafta boyunca şikiştik diğer kuzenimi nasıl siktiğimi diğer hikayemde anlatıcam iyi günler Slm ismim seda yaşım 21. Telefonda sex dolu takikalar için 0031 858 02 21 arayın çılgınca fantaziler yapalımm