6 Ekim 2014 Pazartesi

Otobüs Ve Sonrası..

Benim girişim merve ve 22 yaşındayım. Hayatım süresince yoğun sikildim ve ilk sikilişim 6. Sınıftaykendi. Vucüdum püsürsüz ve itiraf etmeliyim ki nerdeyse bilcümle mini etek giyerim. Herneyse konuya gireliiim ben kötü otobüsle yoculuk yaptım ve çokda tecavüze uğradım. Birgünde otobüs beklerken bir çocuğun beni kestiğini ayrım ettim. Sonra otobüs geldi ben berenarı geç davrandım bilerek fakat o yinede benim arkamdan bindi amma o zaman bende tekrar mini etek vardı ve tam ilk basamaktayken bir rüzgarla. Tüm götüm çocuğa gözüktü tabi ben kıpkırmızı oldum yalnız neyseki arkamda o çocuktan değişik sima yokmuş biraz olsun rahatladım. Sonra otobüs şunca mahmul değildi lakin yalnızca en arkada anlamsız önem görebildim ama geç davrandım demiştim ya tam ben oraya gelmişken biri oturdu sonra boşyer kalmadı diye o hani kapıyla kouk arasında bir önem varya oraya girdim ama oraya yönelirken basıcı arkama bakmış oldum yaa gine o çocuk. O araya girince oda girdi. Ben basıcı hiç bişey demedim ve o beş altı cama esermek istiyorum diyip arkama mürur bahanesi uydurdu. Sonra sanırım sınav için bacağını sürttü bana ben ivaz olarak küçümencik bir hamle yaklaştım. çocukta bir adım yaklaştı ve aramız baya azaldı sonra bir henüz bacağını sürttü amma bu yolculuk götüme geldi. Ondan sonra ben azıcık henüz sokulmak istiyorum diyip çocuğu cama yapıştırdım ve bağımlı köle çocuğun yalnız önüe geldim, çocukta benimle arasındaki farkı kapatıp bana yöntemince çaltı sapladı. genç erkek hafiften ileri sonuç yapmaya başladı kul çocuğun cama tekrar yapışmasını söyledim ve bende çocuğa yapıştım. Eli eteğimin içine girdi haiften donumu aşağıya indirdi ve elini götüme bile gezdirdi. Sonra fermuarını açtı ve zorlama çalışmaları başladı tabi. Ben sadece dişimi sıkıyordum çünkü daha çok bu acıya alışkındım. Ondan sonra ben ineceğim yeri çocuğa söyledim fakat doğrusu yavru orayı ben parayı verirken duymuş yani ne hengâm toparlanacağını biliyormuş. Sonra geldim ineceğim yere indim dibimden o yavru yeniden geliyordu. Ben ne yapacağını oranlama ettiğimden çit kepaze olmayayim ve eğleneyim diyerek ıvır zıvır orman kadar bir yan var fakat oraya üzere kimse gitmiyordu köle onun için oraya gittim ve uşak ayırt etti bir zaman ormanda ilerleyince uşak dayanamayıp üstüme atladı ve ikimizde yere yapıştık ve elden soyundurdu ve sikmeye başladı. Bir eksik vakit kuzin geçirdik ve çağa ağzıma almamı istedi ben bağımlı itiraz etmeden yalamaya başladım ve ağzıma boşaldı. Sonra toparlanıp eve gittim yalnız zürriyet birliktelik istedi amma ben geçmiş çevirdim.