3 Ekim 2014 Cuma

sexy sevgilime tecavuz

Meraba adim ahmet 17 yasimdayim. 2 senedir bi kizla cikiyodum ve gercekten seviyodum. Sevgilim 1.60 boylarinda 50 kilo falan kalçalari orta buyuklukte gogusleri dolgun bi kiz ilk baslarda tenha yerlerde sadece opusebiliyoduk arada elim deyerse kar sayiyodum. Bigun sevgilimle bilardoya gitmistik siyah dar bi pantolonu vardi ve götü tamamen cikmisti aslinda onu giymesine kizmaliydim ama benimde hosuma gidiyodu giymesi neyse bilardo ogretme bahanesiyle arkadan sarilarak tutmasini vurmasini ogretiyodum bu arada sikim kalkmisti ve surekli götune deyiyordu fark etti arkasini donup sadece guldu bende ogun baya bi dayadim .d aksam oldugunda bana cesaret geldi ve sabahki bilardoda olanlardan cok zevk aldigimi soyledim. Oda istersem bida yapabilcegimi soyledi gaza geldim ve goguslerinin cok guzel oldugunu bana bi kere gostermesini opturmesini istedim itiraz etti ama cok israr edince musait biyer olursa gostercegini soyledi. Anne babasi calistigi abiside universtede okudugu icin evleri sabah bostu. İsrarla beni eve almasini orda goguslerini gostermesini istedim kabul etti 1 saat durup gitceksin ama dedi. Kabul ettim ve bi heycanla evlerine gittim lacivert bi esofman giymisti ustundede sifir kollu beyaz tisort nyse koltuga oturdum biraz opustukten sonra artik acmasini soyledim utandi falan derken ustunu cikardi sutyenden bak burdan op dedi olmaz soz verdin dedim kizdim zarzor ikna ettim bana fazla itiraz edemiyordu beni seviyodu ayrilmamdn korkuyodu. Actirdim memelerini bembeyaz memeleri karsimdaydi opmeye basladim hatta uclarini yalamaya harikaydi tam istedigm buyuklukte. Kucagima.aldim arada opusup memesini yaliyordum o muhtesem gotu sikimin tam ustundeydi.sikim tas gibi olmustu esofmandan gotu cok hosuma.gitti biraz ayaga kalkip dayadim snra o farketmeden sikimi cikardim arkadan tam aminin altindan bacaklarinin arasina.kaydirmaya basladim. Ama esofman vardi tabi. Yapma birazdan annemler gelir dedi. Cok kotuyum beni bosaltmazsan gitmem dedim tamam cabuk ol dedi boyle bosalmam anca goguslerinde kaydirirsam bosalirim dedim ve koltuga yatirdim ciktim ustume basladim kaydirmayan 5 dk falan kaydirdim ama bosalmamak icin zor tuttum kendimi sonra bosalmiyosun sen hadi kapatiyorum dedi bende eger bosaltmaSsan gitmem dedim snra esofmani indir gotunde kaydiriyim dedim sacmalama napiyosun bgun bu kadar yeter falan dedi ikna ettim odasina goturdum masaya domalttim ilk basta kilodu cikarmadan yaptiriyodu snra arada ben indirdim artik o.muhtesem gotunun arasinda gidip geliyodum arada got deligine deyiyodu irkiliyodu snra ben zevke geldim bastirmaya butun kuvvetimle itmeye basladim delik zorlaniyodu ve sevgilim duurr ahh die bagiriyodu gozum dondu butun gucumu verdim ve sikimin basini gotune soktum zevkten olecektim onun inlemesi hosuma.gidiyodu ama beni durduramiyodu. Domalik pozisyonda bi elim gotunde diyer elimle kafasini bastiriyodum artik iyce sikiyodum gotume girip cikiyodu yarisi. Daha fazla dayanamadim cnku bebek gibi teni bembeyaz memelerinve gotu onumde ve ben sikiyodum bosalmaya basladim sonudna kadar ittirip hala cikar nolur cok acidi diye yalvariyodu 1 2 dk sabit durdum ve ooohhhh diye bagirarak icine bosaldim. Agliyodu seyimi cikardim soka girdim gittim yataga oturdum o hala domalik masada agliyodu 1 dk falan soluklandim snra bu kilodu cekti sutyeni takacakti yardim etmek icin yanina gittim arkadan kancasini taktim ve arkadan sarilip memelerini sıktım yapma artik.canimi cok yaktin bidaha yok git pislik falan dedi o arada sikim kalkmisti kilottan dogru gotun arasina girdi yine azdim zaten bidaba yaptirmayacakti tekrar kilodunu indirdim zaten gotune yeni bosalmistim elimle tekrar hemen sokuverdim hayvan napiyosun falan dedi hic konusmadim o pozisyonda yere yatirdim yuz ustu sikim gotunde elimle sutyenden memeleri cikardim basladim hip hizli sokup.cikarmaya cirpiyodu ama cok sert tutuyodum ve soktukca sap sap ediyodu en sevdigim.pozisyondu. ellerim gogsunden kavramisti surekli sokup cikariyodum arada sikim cikiyodu ama sert bastirip tekrar sokuyodum yapma yeter nolur diyodu o ahhh ihhh diye inledikce benim hosuma gidiyodu ooohhh ohhh diye bagiriyodum super bi gottu daha kimseye elletmemisti bile dapdardi feci.sikiyodum oda hem agliyor hemde ahh falan diye cirliyodu yeni bosaldigim icin 15 dk siktim artik genislemisti rahat girip.cikiyodu zaten onunda gucu bitmisti direnemiyodu yeter artik ahh birak beni diyodu sap sup ah oh seslerini duyuyodum hizlandim hatta baya bi hizlandim ve tekrar bosalmaya basladim icine dgru fskiriyodu hic bukadar bosalmamistim 1 dk boyunda araliksiz icine bosaldim sonra kalktim pantolonumu giydim yataga oturdum usulca kalkti yerden esofmanini alirken gordum gotunden dölle karisik kan vardi kilodunada bulasmisti acaba bakireligini mi bozdum diye korktum hatta icine bosaldim diye nerdeyse altima sicacaktim .d ozur diledim bisey demedi hemen giyindi banyoya gitti saat 6 ya geliyodu annesi babasi gelir.diye korktum hemen evden ciktim. Sevgilimle 3 ay surdu barismam ogrendim bakireligide bozmamisim ama keske yaparken video foto falan cekseydim.tehtitle bida yapardim bana hic guvenmiyor sadece opusebiliyoruz… .d.d
sex hikayeleri oku | mobil sex hikayeleri