26 Ekim 2014 Pazar

sınıf Arkadaşım Sibelin al amı sikiş hikayesi oku

Mrb bunu birileriyle paylaşmalıyım aylardan mart idi.en samimi arkadaşım sibeldi sınıfta herzeman yanında oturur yan yana yapardık işlerimizi çok çekici gelgelli ve seksi bir bayandı . istanbullu idi. neyse konuya geleyim bir kısımlar ders harıldamak için bize gitmiştik ondan hoşlanıyor fakat söyleyemiyordum.eve geldik ve ben kombiyi yaktım evde sima yoktu. dışarsı aşırı soguktu.kombyi son ayarına getirdim ki üzerindekileri çıkarsın diye ben niyeti bozmuştu imdi kurtuluşu yoktu.daracık bir pantolon vardı üzereninde amının arasına girmişti dayanamıyordum artık. ders çalışmaya karar vermiştik onunla andıran yürütmek için yanına oturdum bacakları bacagıma degdikce çıldırıyordum. yaragım taş kabil olmuştu okitap okuyor ben onu süzüyordum.gögüsleri füze gibiydi uçları dimdik fevk bakıyordu.artık dayanamıyordum.elimi bacagının hesabına koydum tek birşey demedi biaraz henüz üstlere gitmeye başladım birden kalktı bana tokat ati ben çıldırmıştım daha çok en andıran arkadaşımda olsa sikecektim artık elden tuttugum gibi yere yatırdımyapma ika sanarak haykırıyordu yüzümü hep cırmaladı ama iki kıta fazla tokat kesti sesini hem aglıyor hem . tasni diyordu elimi takkadak acıgına attım yanıyordu âdeta çıldırıyordum yırta yırta pantolonunu çıkardım külodu kıpkırmızıydı onu parçalarcasına yırttım amını yalamaya başladım bırakmıştı imdi kendini bana inlemeye başlamıştı kıpkırmızı amcıgı vardı bembeyez vücudu kızarmaya başladı öpmeden sadece ayrıca çıktım gögüsleri taş gibiyi yalman gögüslerini adete yuttum gün amcıga sokmaya gelmişti. yarragı . amcıgının iki dudagının arasına yerleştirdim amcık su kadar olmuştu içine dayandım sayha inleme koptu gidip geldikçe çıglıklar yerini inlemelere bıraktı bundan sonra beklenmedik diyordu tam 4 takım gittim hala sikişiyoruz . böyle fantazi berhayat olmak isteyenler varsa bekliyorum sorgunalper